Τι τελικά μαθαίνεις στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα?

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Re: Τι τελικά μαθαίνεις στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα?

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 28 Ιούλ 2011, 23:06

@evolgen
βασικά τους εντατικοποιεί την εργασία με περισσοτερρη υπεραξία ;)
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Τι τελικά μαθαίνεις στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα?

Δημοσίευσηαπό evolgen » 28 Ιούλ 2011, 23:11

pc_magas έγραψε:@evolgen
βασικά τους εντατικοποιεί την εργασία με περισσοτερρη υπεραξία ;)

Και το ένα και το άλλο θα έλεγα. :)
Το να μειώνεις ένα έργο ελεύθερου λογισμικού, επειδή θεωρείς το δικό σου καλύτερο,
είναι απαράδεκτη συμπεριφορά και δε συμβαδίζει με τις αρχές του ελεύθερου λογισμικού.

Γνώσεις Linux: Μέτριο++ ┃ Προγραμματισμός: Perl, R, Python, SQL, C, Common Lisp, BashΑγγλικά: Άριστα

1. Ubuntu 14.04 trusty
2. Intel Core i7-3520M CPU @ 2.90GHz ‖ RAM 7892 MiB
3. Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
4. eth0: Broadcom NetXtreme BCM57765 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:16b4] (rev 10) ⋮ eth1: Broadcom BCM4331 802.11a/b/g/n [14e4:4331] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
evolgen
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2010, 14:22
Τοποθεσία: UK
IRC: bioevolgenec
Εκτύπωση

Re: Τι τελικά μαθαίνεις στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα?

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 29 Ιούλ 2011, 00:36

πολυ φοβαμαι πως πλεον το εξωτερικο ειναι μονοδρομος.
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Τι τελικά μαθαίνεις στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα?

Δημοσίευσηαπό c7p » 29 Ιούλ 2011, 12:38

Star_Light έγραψε:Τα φροντιστηρια δεν εχουν λογο εκει επειδη ο καθηγητης κανει σωστα την δουλεια του. Και ετσι και ο χρονος του μαθητη αξιοποιειται στο επακρο... ενω εδω χανεις την μιση μερα στο σχολειο και αναθεμα αν μαθαινεις κατι απο τους "σπουδαγμενους" . Οποιος δεν εχει μεταδοτικοτητα πρεπει να πηγαινει σπιτι του. Δυστυχως για εκεινον ευτυχως για εμας. Τι πραμα και τι χαλι ειναι αυτο? "Παει για καθηγητης" το μαθαν ολοι... οποιος βαριεται να κατσει να ασχοληθει και δεν εχει ικανοτητες ξαφνικα τσουπ παει για καθηγητης. Θα διαβασω σου λεει λιγο εκει θα τα πασαλειψω κιολας διαφανεια στην διαφανεια κατι θα βγαλω... στο μεταξυ ουτε οι μαθητες ψαχνονται να με αξιολογησουν.... οποτε θα ειμαι οκ.

Πολλές φορές δεν φταίνε μόνο οι καθηγητές, φταίνε και οι μαθητές που δεν δίνουν την απαιτούμενη προσοχή στο σχολείο. Υπάρχουν σίγουρα και αξιόλογοι καθηγητές αλλά και κάποιοι ανίκανοι, ωστόσο μέσα στο γενικότερο πλαίσιο σαπίλας του σχολείου που έχει περάσει στον μαθητή απαξιεί τους πάντες και τα πάντα στο σχολείο. Ακόμα και να υπάρχει ένας καθηγητής που θέλει να βοηθήσει τα παιδιά, δεν μπορεί να κάνει κάτι γιατί τον απαξιώνουν οι ίδιοι οι μαθητές. Θα μου πεις οι μαθητές φταίνε ή η κοινωνία που περνάει την νοοτροπία του ισοπεδωτικού μηδενισμού και της απαξίωσης ; Για μένα ο καθένας έχει το μερίδιο της ευθύνης του, και οι περισσότεροι μαθητές από δευτέρα λυκείου και έπειτα έχουν μυαλό για να κρίνουν.

Μέσα στο σχολείο γίνεται δουλειά, μόνο από μαθήματα φροντιστηρίου και χωρίς καθόλου προσοχή στο σχολείο δεν ξέρω πολλούς που να πιάσανε υψηλές βάσεις. Φέτος έδινα και εγώ πανελλήνιες και μπορώ να μιλήσω με σιγουριά για το σχολείο μου πως όλοι οι αριστούχοι ήταν παιδιά που πρόσεχαν και στο σχολείο, και όσοι λέγανε πως "το σχολείο είναι άχρηστο", "γιατί να προσέξω στο σχολείο, αφού στο φροντιστήριο τα κάνουμε καλύτερα ;" απέτυχαν. Αυτή είναι μια πραγματικότητα που δεν την ακούς παραέξω, αυτό που ακούς σίγουρα είναι ότι το σχολείο είναι άχρηστο... Δεν λέω πως δεν υπάρχουν χίλια στραβά, πως κουράζονται πολλές φορές χωρίς λόγο οι μαθητές, αλλά άχρηστο δεν είναι.

Τώρα για μένα είναι καθαρά θέμα νοοτροπίας. Ακόμα και να έρθει μια κυβέρνηση και να φτιάξει το εκπαιδευτικό σύστημα, ας πούμε να γίνει σαν το σύστημα στις σκανδιναβικές χώρες (προσαρμοσμένο πάντα στις ανάγκες της χώρας μας), η απαξίωση θα υπάρχει. Γιατί το σχολείο είναι δημόσιο, είναι δωρεάν.
Το "δημόσιο" μας φέρνει συνειρμικά το τέρας του κράτους, τις κακές κυβερνήσεις, δημόσιους οργανισμούς κτλ κτλ. Κράτος είμαστε όλοι μας, οργανωμένη κρατική μηχανή + πολίτες, ο πολίτης δεν είναι αποκομμένος από το κράτος, αυτή είναι η νοοτροπία στις χώρες της Ευρώπης που θέλουμε τόσο να μοιάσουμε.
Το "δωρεάν" μας φέρνει στο μυαλό το φτηνιάρικο, δεν πάει να υπάρχει ένας καλός καθηγητής στο σχολείο... επειδή πληρώνω τον χ στο τάδε φροντιστήριο θα τα μάθω καλύτερα.

Κλείνοντας,δεν νομίζω πως πολλοί από αυτό το φόρουμ μπορούν να αλλάξουν το υπάρχον σύστημα. Αν θέλετε να αλλάξει κάτι μην περνάτε παντού την νοοτροπία το σχολείο είναι άχρηστο, αντίθετα αν μπορείτε να το πείτε, πείτε "και από το σχολείο μπορείς να μάθεις". Καλό είναι το ποτήρι να το βλέπουμε μισογεμάτο και όχι μισοάδειο. Τώρα αν συνεχίζουμε να απαξιώνουμε εντελώς το σχολείο, τα θέλουμε και τα παθαίνουμε, μην σώσει και αλλάξει τίποτα σε αυτή την χώρα, και δεν φταίει καμία κυβέρνηση, κανένα οικονομικό σύστημα, εμείς οι ίδιοι φταίμε.

Αυτά και σόρρυ για τον επιθετικό τόνο στο τέλος, να μην παρεξηγιόμαστε αναφέρομαι γενικά
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Τι τελικά μαθαίνεις στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα?

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 29 Ιούλ 2011, 12:45

Oκ δεν είναι και εντελώς άχρηστο αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο και ίσως αυτό να συμβάλλουν η απαξίωση από τους μαθητές. Προσωπικά πέρασα Τει Λαμίας δίχως ιδιαίτερα - φροντηστήρια. Κάθε εξωσχολίκο άντε να σου δώσει 1 - 2 μονάδες παραπάνω το πολύ! αλλά όπως και να έχει πρέπει να αλλάξει νοοτροπία στο Ελληνικό σχολείο. Δηλαδή γιατί να μένουν αναξοιοπίητασ τα σχολικά εργαστήρια?
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Τι τελικά μαθαίνεις στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα?

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 29 Ιούλ 2011, 14:58

c7p έγραψε:
Πολλές φορές δεν φταίνε μόνο οι καθηγητές, φταίνε και οι μαθητές που δεν δίνουν την απαιτούμενη προσοχή στο σχολείο. Υπάρχουν σίγουρα και αξιόλογοι καθηγητές αλλά και κάποιοι ανίκανοι, ωστόσο μέσα στο γενικότερο πλαίσιο σαπίλας του σχολείου που έχει περάσει στον μαθητή απαξιεί τους πάντες και τα πάντα στο σχολείο. Ακόμα και να υπάρχει ένας καθηγητής που θέλει να βοηθήσει τα παιδιά, δεν μπορεί να κάνει κάτι γιατί τον απαξιώνουν οι ίδιοι οι μαθητές. Θα μου πεις οι μαθητές φταίνε ή η κοινωνία που περνάει την νοοτροπία του ισοπεδωτικού μηδενισμού και της απαξίωσης ; Για μένα ο καθένας έχει το μερίδιο της ευθύνης του, και οι περισσότεροι μαθητές από δευτέρα λυκείου και έπειτα έχουν μυαλό για να κρίνουν.

Μέσα στο σχολείο γίνεται δουλειά, μόνο από μαθήματα φροντιστηρίου και χωρίς καθόλου προσοχή στο σχολείο δεν ξέρω πολλούς που να πιάσανε υψηλές βάσεις. Φέτος έδινα και εγώ πανελλήνιες και μπορώ να μιλήσω με σιγουριά για το σχολείο μου πως όλοι οι αριστούχοι ήταν παιδιά που πρόσεχαν και στο σχολείο, και όσοι λέγανε πως "το σχολείο είναι άχρηστο", "γιατί να προσέξω στο σχολείο, αφού στο φροντιστήριο τα κάνουμε καλύτερα ;" απέτυχαν. Αυτή είναι μια πραγματικότητα που δεν την ακούς παραέξω, αυτό που ακούς σίγουρα είναι ότι το σχολείο είναι άχρηστο... Δεν λέω πως δεν υπάρχουν χίλια στραβά, πως κουράζονται πολλές φορές χωρίς λόγο οι μαθητές, αλλά άχρηστο δεν είναι.

Τώρα για μένα είναι καθαρά θέμα νοοτροπίας. Ακόμα και να έρθει μια κυβέρνηση και να φτιάξει το εκπαιδευτικό σύστημα, ας πούμε να γίνει σαν το σύστημα στις σκανδιναβικές χώρες (προσαρμοσμένο πάντα στις ανάγκες της χώρας μας), η απαξίωση θα υπάρχει. Γιατί το σχολείο είναι δημόσιο, είναι δωρεάν.
Το "δημόσιο" μας φέρνει συνειρμικά το τέρας του κράτους, τις κακές κυβερνήσεις, δημόσιους οργανισμούς κτλ κτλ. Κράτος είμαστε όλοι μας, οργανωμένη κρατική μηχανή + πολίτες, ο πολίτης δεν είναι αποκομμένος από το κράτος, αυτή είναι η νοοτροπία στις χώρες της Ευρώπης που θέλουμε τόσο να μοιάσουμε.
Το "δωρεάν" μας φέρνει στο μυαλό το φτηνιάρικο, δεν πάει να υπάρχει ένας καλός καθηγητής στο σχολείο... επειδή πληρώνω τον χ στο τάδε φροντιστήριο θα τα μάθω καλύτερα.

Κλείνοντας,δεν νομίζω πως πολλοί από αυτό το φόρουμ μπορούν να αλλάξουν το υπάρχον σύστημα. Αν θέλετε να αλλάξει κάτι μην περνάτε παντού την νοοτροπία το σχολείο είναι άχρηστο, αντίθετα αν μπορείτε να το πείτε, πείτε "και από το σχολείο μπορείς να μάθεις". Καλό είναι το ποτήρι να το βλέπουμε μισογεμάτο και όχι μισοάδειο. Τώρα αν συνεχίζουμε να απαξιώνουμε εντελώς το σχολείο, τα θέλουμε και τα παθαίνουμε, μην σώσει και αλλάξει τίποτα σε αυτή την χώρα, και δεν φταίει καμία κυβέρνηση, κανένα οικονομικό σύστημα, εμείς οι ίδιοι φταίμε.

Αυτά και σόρρυ για τον επιθετικό τόνο στο τέλος, να μην παρεξηγιόμαστε αναφέρομαι γενικά


Δεν εχεις αδικο σε αυτα που λες.... Ειναι αληθεια πως οι πραγματικα ικανοι μαθητες θα μπορεσουν να περασουν και με το σχολειο. Αλλα δεν λαμβανεις υποψιν και καποιους που ισως να θελουν περισσοτερη καθοδηγηση... πιστευω αυτη την εξτρα καθοδηγηση δεν την δινει το σχολειο ενω θα επρεπε μιας και ολοι οι καθηγητες ειναι παρα πολυ καλοπληρωμενοι (ηταν βασικα) γιατι πλεον αλλαξε το συστηματακι.

Εγω πχ ειμαι απο τους τυπους που θελω καθοδηγηση θα σε ζαλισω μεχρι να καταλαβω κατι.... μπορει να μην το πιασω με την μια αλλα αμα το πιασω μετα μπορω να στο αναπαραγω αψογα. Γιατι δηλαδη να με στελνεις εμενα φροντιστηριο για αυτο το εξτρα οταν εσυ παιρνεις το μηνα 1500. Τα λεφτα δεν βγαινουν ευκολα εχω δουλεψει σαν σερβιτορος.... οπως και αλλοι... και ξερουμε πως το μεροκαματο βγαινει δυσκολα... απεναντιας ολοι αυτοι εκει μεσα δεν το εμαθαν ποτε αυτο διοτι δεν χρειαστηκε να το κανουν.... μολις βγηκαν απο την σχολη κατευθειαν δημοσιο.

Καταλαβες δηλαδη απαξιωνει μεν ο μαθητης το σχολειο αλλα θα χει και αυτος καποιο λογο δεν ειναι τρελος ο καθενας πχ.
ΓΙα τα λεφτα που παιρνουν οι καθηγητες δημοσιου θα επρεπε να κανουν μαθημα ιδιωτικο. Αυτη ειναι η αποψη μου.... οποιος δεν το εκανε αυτο για μενα ηταν ανευθυνος και αχαριστος.
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Τι τελικά μαθαίνεις στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα?

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 29 Ιούλ 2011, 15:05

απαξιωνεις τους καθηγητες του πανεπιστημιου γιατι οταν πας να τους ρωτησεις κατι πρακτικο σου λενε ψαξτο μονος σου ... εμεις δεν το ξερουμε

ΑΥτο δεν ειναι απαντηση ατομου που καθαριζει το μηνα 2500-3000 ευρω μισθο. Λυπαμαι πολυ αλλα δεν ειναι. Και αν αυτοι δεν το ξερουν... δεν το εμαθαν ποτε ή εστω επειδη εχουν και εναν εγωισμο (τι λες τωρα εγω ειμαι καθηγητης πανεπιστημιου) δεν μπορουν να το δεκτουν θα επρεπε η κοινωνια να παρεμβει εκει και να κανει το χρεος της....

ελα εδω κυριε... γιατι ειπατε στον ταδε φοιτητη οτι δεν γνωριζετε αυτο? Και ο φοιτητης πως θα το μαθει? Εστω μια καθοδηγηση δεν μπορουσατε να του δωσετε??? Αυτος ο φοιτητης πως θα προσφερει αυριο μεθαυριο στην κοινωνια οταν ειναι δεκτης τετοιας συμπεριφορας? Παρτε μια μειωση 200 ευρω του μισθου σας και αν μεσα σε 6 μηνες γινετε καλυτερος θα επανελθετε στο αρχικο ποσο... να δεις πως βαζει μυαλο

αλλα φυσικα για να γινουν αυτα χρειαζονται και νομοι... οχι μπαστακωνετε ο καθε καθηγητης στην καρεκλα και κανει να σου απαντησει φιλε μου στο μειλ για την πτυχιακη σου 4 μηνες... ενω εσυ καιγεσαι να τελειωσεις επειδη πρεπει να φερεις και κανα φραγκο μεσα στο σπιτι.... καταλαβες?
και συγγνωμη και για τον δικο μου τονο αλλα μερικοι απο εκει μεσα ειναι μεγαλες αλήτρες.

Δυστυχως έχουμε παρεξηγησει παρα πολλα σαν χωρα και αυτο ειναι το προβλημα μας πιστευω.
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Τι τελικά μαθαίνεις στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα?

Δημοσίευσηαπό c7p » 29 Ιούλ 2011, 15:36

Μίλησα για τον χώρο της δευτεροβάθμιας από όπου πέρασα. Ξέρω και εγώ πολλά παιδιά που θέλουν ιδιαίτερη καθοδήγηση, ακόμη και να προσπαθεί ο καθηγητής να τους βοηθήσει δεν μπορεί να γίνει τίποτα σε μια αίθουσα με 30 άτομα. Ακόμα και στην καλύτερη περίπτωση τα άτομα να ήταν 15 πάλι θα υπήρχε μεγάλη δυσκολία. Είναι γεγονός πως ο καθένας έχει τον ρυθμό του, και τις ιδιαιτερότητες τους.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Τι τελικά μαθαίνεις στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα?

Δημοσίευσηαπό nickkefi » 29 Ιούλ 2011, 19:32

Ρε παιδιά, τι νόημα έχουν οι πολλές κουβέντες;
Στη πέμπτη δημοτικού, Σε ερώτηση του βιβλίου προς τους μαθητές: «υπάρχει ήχος που μεταδίδεται με άλλο τρόπο πέραν της δόνησης του αντικειμένου και του αέρα που το περιβάλει;» Απάντησα «όχι» και ο δάσκαλος μου απαντά «λάθος! αυτό ισχύει για αντικείμενα σαν το τύμπανο, όταν χτυπώ το τραπέζι βλέπεις να δονείται; αυτά τα αντικείμενα μεταδίδουν με άλλο τρόπο τον ήχο, θα τα μάθεις σε μεγαλύτερες τάξεις...»
Στη δευτέρα γυμνασίου διδάχτηκα ότι τα αεροπλάνα πετάνε με βάση τις ίδιες δυνάμεις που πετάει και ο χαρταετός (με σχεδιάκι με βελάκια και απ' όλα) και όταν είπα στη δασκάλα ότι το βιβλίο είναι λάθος, και ότι τα αεροπλάνα πετάνε λόγω της διαφοράς της πίεσης μεταξύ της άνω και κάτω επιφάνειας του φτερού, που προκαλείται από τη διαφορετική ταχύτητα του αέρα λόγω του σχήματος του φτερού, πήρα την καταπληκτική απάντηση: «Δεν με νοιάζει τι μου λες και τί ξέρεις, αυτό μας δώσανε από το υπουργείο παιδιάς, αυτό ισχύει.»
Η παιδεία στην Ελλάδα είναι το τραγικότερο ανέκδοτο, με περηφάνια λέω ότι πέρασα τα χρόνια μου στο σχολείο κυριολεκτικά κοιμώμενος πάνω στο θρανίο, με την άδεια των καθηγητών που με θεωρούσαν ηλίθιο και χαμένη περίπτωση.
Όλο ubuntu, ubuntu... Δοκιμάστε και καμιά άλλη διανομή...
Άβαταρ μέλους
nickkefi
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 12 Οκτ 2008, 20:42
Τοποθεσία: Αθήνα / Γιάννενα
Εκτύπωση

Re: Τι τελικά μαθαίνεις στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα?

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 29 Ιούλ 2011, 22:25

nickkefi έγραψε:Ρε παιδιά, τι νόημα έχουν οι πολλές κουβέντες;
Στη πέμπτη δημοτικού, Σε ερώτηση του βιβλίου προς τους μαθητές: «υπάρχει ήχος που μεταδίδεται με άλλο τρόπο πέραν της δόνησης του αντικειμένου και του αέρα που το περιβάλει;» Απάντησα «όχι» και ο δάσκαλος μου απαντά «λάθος! αυτό ισχύει για αντικείμενα σαν το τύμπανο, όταν χτυπώ το τραπέζι βλέπεις να δονείται; αυτά τα αντικείμενα μεταδίδουν με άλλο τρόπο τον ήχο, θα τα μάθεις σε μεγαλύτερες τάξεις...»
Στη δευτέρα γυμνασίου διδάχτηκα ότι τα αεροπλάνα πετάνε με βάση τις ίδιες δυνάμεις που πετάει και ο χαρταετός (με σχεδιάκι με βελάκια και απ' όλα) και όταν είπα στη δασκάλα ότι το βιβλίο είναι λάθος, και ότι τα αεροπλάνα πετάνε λόγω της διαφοράς της πίεσης μεταξύ της άνω και κάτω επιφάνειας του φτερού, που προκαλείται από τη διαφορετική ταχύτητα του αέρα λόγω του σχήματος του φτερού, πήρα την καταπληκτική απάντηση: «Δεν με νοιάζει τι μου λες και τί ξέρεις, αυτό μας δώσανε από το υπουργείο παιδιάς, αυτό ισχύει.»
Η παιδεία στην Ελλάδα είναι το τραγικότερο ανέκδοτο, με περηφάνια λέω ότι πέρασα τα χρόνια μου στο σχολείο κυριολεκτικά κοιμώμενος πάνω στο θρανίο, με την άδεια των καθηγητών που με θεωρούσαν ηλίθιο και χαμένη περίπτωση.


Επρεπε να της πεις... Μα αμα το υπουργειο παιδειας ηταν σχετικο και αυτο δεν θα ειχε εσενα αυτη τη στιγμη σε αυτη τη θεση αχαχαχαχαχα

τι θα σου κανε? το πολυ πολυ να τρωγες καμια αποβολη. Για 1-2 μερες...
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί ανέμων