το Mint δεύτερο στο Page Hit Ranking του Distrowatch

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Re: το Mint δεύτερο στο Page Hit Ranking του Distrowatch

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 01 Μαρ 2011, 18:27

Nαι είναι διαφορετικό.

Το Mint βασίζεται σε ubuntu.

Το Mint Debian βασίζεται σε debian.
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: το Mint δεύτερο στο Page Hit Ranking του Distrowatch

Δημοσίευσηαπό Th P » 04 Νοέμ 2011, 19:16





Νομίζω πως τέτοιες διαφορές είναι πρωτοφανείς
και παρ`όλο που τα στατιστικά του distrowatch δεν αποτελούν παρά έναν μόνο δείκτη δημοφιλίας,
πιστεύω πως μπορούμε να μιλάμε πλέον για έκφραση δυσαρέσκειας απέναντι στο unity.

Φιλικά
Θανάσης Π.
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: το Mint δεύτερο στο Page Hit Ranking του Distrowatch

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 04 Νοέμ 2011, 20:00

Th P έγραψε:Νομίζω πως τέτοιες διαφορές είναι πρωτοφανείς
και παρ`όλο που τα στατιστικά του distrowatch δεν αποτελούν παρά έναν μόνο δείκτη δημοφιλίας,
πιστεύω πως μπορούμε να μιλάμε πλέον για έκφραση δυσαρέσκειας απέναντι στο unity.


ε αργά ή γρήγορα και το Mint θα αναγκαστεί να υιοθετήσει νέο γραφικό περιβάλλον
Δεν μπορεί να μείνει με gnome 2.3 κάπου πρέπει να κάτσει η μπίλια και γι αυτό
Τότε ξαναβλέπουμε τα στατιστικά :)
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Re: το Mint δεύτερο στο Page Hit Ranking του Distrowatch

Δημοσίευσηαπό Learner » 04 Νοέμ 2011, 20:14

Εγώ να σας πω την αλήθεια , το εγκατέστησα σχετικά πρόσφατα ... δεν μου πολυ-άρεσε (την ubuntu έκδοση). Εξάλλου την "έχω βρεί" με την 10.04 ... μέχρι το 2013 βλέπουμε.
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: το Mint δεύτερο στο Page Hit Ranking του Distrowatch

Δημοσίευσηαπό simosx » 04 Νοέμ 2011, 20:20

Για να μελετήσουμε τα στατιστικά ;-).

Δες στη σελίδα
http://distrowatch.com/stats.php?section=popularity
συγκεντρωτικά για 12 μήνες, 6 μήνες, 3 μήνες και 1 μήνα.

Ακόμα, δες και
έγραψε:
This was prompted by a continuous abuse of the counters by a handful of undisciplined individuals who had confused DistroWatch with a voting station. The counters are no longer displayed on the individual distributions pages, but all visits (on the main site, as well as on mirrors) are logged. Only one hit per IP address per day is counted.


Οπότε, αυτό το 3417 που έχει το Mint την τελευταία εβδομάδα αντιστοιχεί σε επισκέψεις ανά IP μέσα σε μια μέρα.
Και είναι παράξενο να έχει τέτοια μεγάλη άνοδο το Mint ενώ η τελευταία έκδοση βγήκε πριν από πέντε μήνες. Τι έγινε αυτήν την εβδομάδα που να εξηγεί μια τεράστια άνοδο;

Μπορείς να κλέψεις στο distrowatch.com και να αυξήσεις τα στατιστικά της διανομής σου; Ναι, και αυτό πιστεύω ότι βλέπουμε την τελευταία εβδομάδα.
Υπολογίζω ότι μπορείς να «φτιάξεις» μια έγκυρη ψήφο το λεπτό, με αυτοματοποιημένη ψήφιση.

Για μένα το Unity είναι μια χαρά περιβάλλον. Ο λόγος που συμμετέχω στις κοινότητες ΕΛ/ΛΑΚ είναι για να έχουμε ακόμα περισσότερα μέλη που να χρησιμοποιούν ελεύθερο λογισμικό.
Και το Unity βοηθάει πολύ τα νέα μέλη. Προσωπικά θα μπορούσα να ζητάω το GNOME Panel (ως συντονιστής της ελληνικής κοινότητας GNOME μεταφράζουμε το GNOME 2 για δέκα περίπου χρόνια).
Ωστόσο, θέλω και οι απλοί χρήστες να γυρίσουν σε Ubuntu και το Unity κάνει αρκετά καλή δουλειά. Και με το να το χρησιμοποιώ και εγώ, είμαι σε θέση να τους βοηθώ καλύτερα.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: το Mint δεύτερο στο Page Hit Ranking του Distrowatch

Δημοσίευσηαπό modenas88 » 04 Νοέμ 2011, 22:00

simosx έγραψε:Για να μελετήσουμε τα στατιστικά ;-).

Δες στη σελίδα
http://distrowatch.com/stats.php?section=popularity
συγκεντρωτικά για 12 μήνες, 6 μήνες, 3 μήνες και 1 μήνα.

Ακόμα, δες και
έγραψε:
This was prompted by a continuous abuse of the counters by a handful of undisciplined individuals who had confused DistroWatch with a voting station. The counters are no longer displayed on the individual distributions pages, but all visits (on the main site, as well as on mirrors) are logged. Only one hit per IP address per day is counted.


Οπότε, αυτό το 3417 που έχει το Mint την τελευταία εβδομάδα αντιστοιχεί σε επισκέψεις ανά IP μέσα σε μια μέρα.
Και είναι παράξενο να έχει τέτοια μεγάλη άνοδο το Mint ενώ η τελευταία έκδοση βγήκε πριν από πέντε μήνες. Τι έγινε αυτήν την εβδομάδα που να εξηγεί μια τεράστια άνοδο;

Μπορείς να κλέψεις στο distrowatch.com και να αυξήσεις τα στατιστικά της διανομής σου; Ναι, και αυτό πιστεύω ότι βλέπουμε την τελευταία εβδομάδα.
Υπολογίζω ότι μπορείς να «φτιάξεις» μια έγκυρη ψήφο το λεπτό, με αυτοματοποιημένη ψήφιση.

χαχαχα...... BUSTED!!!
Ίσως ήθελαν να δικαιολογήσουν αυτό (Linux Mint 12 Preview):
έγραψε:Gnome 2 vs new desktops
In Linux Mint 11 we made the decision to keep Gnome 2.32. The traditional Gnome desktop, although it’s not actively developed by the Gnome development team anymore, is still by far the most popular desktop within the Linux community. As other distributions adopted new desktops such as Unity and Gnome 3, many users felt alienated and consequently migrated to Linux Mint. We recorded a 40% increase in a single month and we’re now quickly catching up with Ubuntu for the number #1 spot within the Linux desktop market.

... το οποίο δημοσιεύτηκε σήμερα=μέσα σε αυτές τις 7 ημέρες!!!
ποιος ξέρει!!! :mrgreen:

Παιχνίδια εντυπώσεων από το Mint... για όποιους μπαίνουν στην κεντρική σελίδα του distrowatch και δεν φιλτράρουν τα δεδομένα.
Όχι ότι δεν είναι αξιολογότατη διανομή το Mint! Ειδικά το πολλά υποσχόμενο LMDE.
Τελευταία επεξεργασία από modenas88 και 04 Νοέμ 2011, 22:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Λίγο (Pascal>mysql>html>uml>C) ┃ Αγγλικά: Καλά
Διανομές ⇛ Ubuntu 12.04 64-bit [κανονική εγκατάσταση, ΌΧΙ wubi] +..
Προδιαγραφές ⇛ Pentium IV 64-bit!│ RAM 3GB │ GeForce 6200 TurboCache │ HD Audio │ TFT 19"
# < Τί είναι το Linux; >_&&_< Γιατί το Linux είναι καλύτερο? >_&&_< Κάτι δεν πάει καλά με τα Vista >
Αν είσαι αρχάριος στο Ubuntu, ακούμπησε το ποντίκι στην λέξη... drivers ;)
Άβαταρ μέλους
modenas88
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 815
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 22:21
Εκτύπωση

Re: το Mint δεύτερο στο Page Hit Ranking του Distrowatch

Δημοσίευσηαπό Th P » 04 Νοέμ 2011, 22:08

@simosx
δεν νομίζω πως πρόκειται ούτε περί κλοπής ούτε περί παραβίασης

σ`αυτό που αναφέρεις:
simosx έγραψε:Ακόμα, δες και

This was prompted by a continuous abuse of the counters by a handful of undisciplined individuals who had confused DistroWatch with a voting station. The counters are no longer displayed on the individual distributions pages, but all visits (on the main site, as well as on mirrors) are logged. Only one hit per IP address per day is counted.


ξέχασες τη φράση που προηγείται:
έγραψε:In May 2004 the site switched from publicly viewable third-party counters to internal counters.


δηλαδή:
έγραψε:In May 2004 the site switched from publicly viewable third-party counters to internal counters. This was prompted by a continuous abuse of the counters by a handful of undisciplined individuals who had confused DistroWatch with a voting station. The counters are no longer displayed on the individual distributions pages, but all visits (on the main site, as well as on mirrors) are logged. Only one hit per IP address per day is counted.


Αναφέρεται σε αλλαγή που έγινε σχεδόν πρίν 8 χρόνια.......
η οποία διασφάλισε το
έγραψε:Only one hit per IP address per day is counted.


Φιλικά
Θανάσης Π.
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: το Mint δεύτερο στο Page Hit Ranking του Distrowatch

Δημοσίευσηαπό geosanto » 04 Νοέμ 2011, 22:29

@ simosx συμφωνώ μαζί σου αλλά δεν είναι καθόλου παράξενο ούτε χρειάζεται να κλέψεις. Η διανομές αυτές σχεδόν πάντα ήταν η μία πολύ κοντά στην άλλη. Κάποια στιγμή θα περνάει μπροστά η μία και κάποια στιγμή η άλλη. Πιστεύω σε βάθος χρόνου πάλι το ubuntu θα είναι.

@ Th P είναι πολύ εύκολο να φτιάξεις ένα boot που να αλλάζει IP και να ψηφίζει. Για όσους δεν το κατέχουν ανοιγοκλείνουν το router!
Γνώσεις Linux: Καλές┃Προγραμματισμός: Ναι┃Αγγλικά: Πολύ καλά
Ubuntu 12.04 LTS 32┃Asus P4B533-E│P4 3.06│2gb ddr│GF7950GT AGP│WiFi zydas zd1211│4x320gb raid1+2x500gb
Ubuntu 12.04 LTS 64┃Asus P5K Premium-WiFi│Q6600│4gb ddr2│GF9800GTX│WiFi ob Realtek RTL8187│4x2tb raid5
Ubuntu 12.04 LTS 64┃HP XW8400│2xQuad Xeon X5365 3.00│32gb ddr2 ECC│Quadro FX4500│WiFi Realtek RTL8188SU│2x256gb ssd raid0+4x2tb raid10 sas
FreeNAS 8.0.4 64 Server┃Norco RPC-4224 4U│X6DHE-G2│2x2.8 Xeon│16gb ddr2 ECC│3x8 sata raid Cont.AOC-SAT2-MV8│24x1tb
geosanto
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: 22 Φεβ 2010, 18:09
Εκτύπωση

Re: το Mint δεύτερο στο Page Hit Ranking του Distrowatch

Δημοσίευσηαπό Th P » 04 Νοέμ 2011, 23:16

Θέλω να πιστεύω ότι κλοπές και παρόμοιες συμπεριφορές ιδιαίτερα μάλιστα για ένα τέτοιο θέμα όπως είναι η δημοφιλία μίας διανομής, δεν έχουν νόημα και θέση στο ΕΛ/ΛΑΚ.

Πιστεύω ακόμα πως εθελοτυφλούμε στο να βλέπουμε κλοπή ή άλλες κακόβουλες ενέργειες στην πτώση της δημοφιλίας του ubuntu.

Σε όλη τη συζήτηση που γίνεται αυτό το διάστημα στην κοινότητα όσον αφορά τις επιλογές στο γραφικό περιβάλλον,
δεν έχω ποτέ εκφραστεί αρνητικά ούτε για το unity ούτε για την μετεξέλιξη του gnome
(παρ`όλο που έχω εκφράσει την προτίμησή μου υπέρ του "παλιού" gnome), αλλά έχω πάρει θέση υπέρ του να δοθεί η ευκαιρία και στα
δύο γραφικά περιβάλλοντα μιας και βρίσκονται στην αρχή της ανάπτυξής τους:
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=7&t=20472&p=212242&hilit#p212242
έγραψε:Παρατηρώ τελευταία αρκετή γκρίνια και για το unity και για το Gnome 3 που αντικειμενικά βρίσκονται στα σπάργανα και δεν γνωρίζουμε ακόμα πως θα εξελιχθούν.
Είναι τελείως διαφορετικό να πω την γνώμη μου ως απλός χρήστης για ότι μου αρέσει - δεν μου αρέσει, δίνοντας και μία ιδέα στους προγραμματιστές για την αποδοχή - χρηστικότητα του έργου τους,
από το να γκρινιάζω με ανούσιους χαρακτηρισμούς ακόμα και αν είμαι ο πατέρας του Linux
(πόσο μάλλον εγώ που σαν απλός χρήστης δεν έχω συμβάλλει καθόλου στην ανάπτυξη, αλλά χρησιμοποιώ αυτά που οι άλλοι δημιούργησαν).


έγραψε:Χαίρομαι όμως για την ύπαρξη και την ανάπτυξη αυτών που δεν μου αρέσουν, είμαι περίεργος να δω πως θα εξελιχθούν
και ίσως κάποτε να βρεθώ και στην ευχάριστη θέση να τα χρησιμοποιήσω, επειδή θα καλύπτουν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις μου.



νομίζω ότι μία στάση όπως αυτή (αντίστιχα και για το unity):

έγραψε:As much as we’d like to keep Gnome 2.32 a little while longer we need to look forward and embrace new technologies.
This doesn’t mean we need to change the way people use their desktops, not at all, it means we need to try and do our best for people to feel at home again,
but on top of a brand new base, a new layer of technology, one that is actively supported upstream and that can be maintained properly going forward.


From a technological point of view, Gnome 3 is a fantastic desktop, and it’s getting better with every new release.
It will take time for Linux Mint to develop a Gnome 3 desktop that is on-par with what we had with Gnome 2,
but eventually we’ll be able to do much more with it than was possible with the traditional desktop.

θα είχε σαν αποτέλεσμα όχι την πτώση, αλλά την αύξηση της δημοφιλίας του ubuntu.

Φιλικά
Θανάσης Π.
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: το Mint δεύτερο στο Page Hit Ranking του Distrowatch

Δημοσίευσηαπό simosx » 05 Νοέμ 2011, 01:05

Th P έγραψε:Θέλω να πιστεύω ότι κλοπές και παρόμοιες συμπεριφορές ιδιαίτερα μάλιστα για ένα τέτοιο θέμα όπως είναι η δημοφιλία μίας διανομής, δεν έχουν νόημα και θέση στο ΕΛ/ΛΑΚ.

Πιστεύω ακόμα πως εθελοτυφλούμε στο να βλέπουμε κλοπή ή άλλες κακόβουλες ενέργειες στην πτώση της δημοφιλίας του ubuntu.


Πήγα στο δικτυακό τόπο του Mint και δεν είδα αναφορά για νέα έκδοση. Υπήρξε μια ανάρτηση για τις 4 Νοε 2011, που ωστόσο δεν ήταν ανακοίνωση. Πήγα στη σελίδα στο Wikipedia και είδα αναφορά για έκδοση πριν από πέντε μήνες.
Βάσει των πληροφοριών αυτών, είπα
έγραψε:
Και είναι παράξενο να έχει τέτοια μεγάλη άνοδο το Mint ενώ η τελευταία έκδοση βγήκε πριν από πέντε μήνες. Τι έγινε αυτήν την εβδομάδα που να εξηγεί μια τεράστια άνοδο;

Μπορείς να κλέψεις στο distrowatch.com και να αυξήσεις τα στατιστικά της διανομής σου; Ναι, και αυτό πιστεύω ότι βλέπουμε την τελευταία εβδομάδα.
Υπολογίζω ότι μπορείς να «φτιάξεις» μια έγκυρη ψήφο το λεπτό, με αυτοματοποιημένη ψήφιση.


Και εδώ ανέφερα ότι «πιστεύω» ότι έγινε παραποίηση των αποτελεσμάτων. Εξακολουθώ να μη βρίσκω (εύκολα) την έκδοση Preview στο δικτυακό τόπο του Linux Mint.

Αν κάποιος χρησιμοποιεί και τη διανομή Mint, πολύ καλά κάνει. Μπορεί να γραφτεί και στο http://linuxmintgr.yaglb.com/ και να βοηθήσει στην προσαρμογή στα Ελληνικά + επιβοήθηση των χρηστών. Προσωπικά γράφτηκα τώρα, ωστόσο για να παρακολουθήσω τα τυχόν αρνητικά σχόλια περί Unity και Ubuntu. ;-/

Th P έγραψε:Σε όλη τη συζήτηση που γίνεται αυτό το διάστημα στην κοινότητα όσον αφορά τις επιλογές στο γραφικό περιβάλλον,
δεν έχω ποτέ εκφραστεί αρνητικά ούτε για το unity ούτε για την μετεξέλιξη του gnome
(παρ`όλο που έχω εκφράσει την προτίμησή μου υπέρ του "παλιού" gnome), αλλά έχω πάρει θέση υπέρ του να δοθεί η ευκαιρία και στα
δύο γραφικά περιβάλλοντα μιας και βρίσκονται στην αρχή της ανάπτυξής τους:
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.p ... it#p212242


Δεκτόν, και είδα τη συζήτηση στο http://linuxmintgr.yaglb.com/index.php? ... 78.msg3560
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί ανέμων