Nαι είναι διαφορετικό.
Το Mint βασίζεται σε ubuntu.
Το Mint Debian βασίζεται σε debian.
Συντονιστής: konnn




Th P έγραψε:Νομίζω πως τέτοιες διαφορές είναι πρωτοφανείς
και παρ`όλο που τα στατιστικά του distrowatch δεν αποτελούν παρά έναν μόνο δείκτη δημοφιλίας,
πιστεύω πως μπορούμε να μιλάμε πλέον για έκφραση δυσαρέσκειας απέναντι στο unity.


έγραψε:
This was prompted by a continuous abuse of the counters by a handful of undisciplined individuals who had confused DistroWatch with a voting station. The counters are no longer displayed on the individual distributions pages, but all visits (on the main site, as well as on mirrors) are logged. Only one hit per IP address per day is counted.

simosx έγραψε:Για να μελετήσουμε τα στατιστικά.
Δες στη σελίδα
http://distrowatch.com/stats.php?section=popularity
συγκεντρωτικά για 12 μήνες, 6 μήνες, 3 μήνες και 1 μήνα.
Ακόμα, δες καιέγραψε:
This was prompted by a continuous abuse of the counters by a handful of undisciplined individuals who had confused DistroWatch with a voting station. The counters are no longer displayed on the individual distributions pages, but all visits (on the main site, as well as on mirrors) are logged. Only one hit per IP address per day is counted.
Οπότε, αυτό το 3417 που έχει το Mint την τελευταία εβδομάδα αντιστοιχεί σε επισκέψεις ανά IP μέσα σε μια μέρα.
Και είναι παράξενο να έχει τέτοια μεγάλη άνοδο το Mint ενώ η τελευταία έκδοση βγήκε πριν από πέντε μήνες. Τι έγινε αυτήν την εβδομάδα που να εξηγεί μια τεράστια άνοδο;
Μπορείς να κλέψεις στο distrowatch.com και να αυξήσεις τα στατιστικά της διανομής σου; Ναι, και αυτό πιστεύω ότι βλέπουμε την τελευταία εβδομάδα.
Υπολογίζω ότι μπορείς να «φτιάξεις» μια έγκυρη ψήφο το λεπτό, με αυτοματοποιημένη ψήφιση.
έγραψε:Gnome 2 vs new desktops
In Linux Mint 11 we made the decision to keep Gnome 2.32. The traditional Gnome desktop, although it’s not actively developed by the Gnome development team anymore, is still by far the most popular desktop within the Linux community. As other distributions adopted new desktops such as Unity and Gnome 3, many users felt alienated and consequently migrated to Linux Mint. We recorded a 40% increase in a single month and we’re now quickly catching up with Ubuntu for the number #1 spot within the Linux desktop market.

simosx έγραψε:Ακόμα, δες και
This was prompted by a continuous abuse of the counters by a handful of undisciplined individuals who had confused DistroWatch with a voting station. The counters are no longer displayed on the individual distributions pages, but all visits (on the main site, as well as on mirrors) are logged. Only one hit per IP address per day is counted.
έγραψε:In May 2004 the site switched from publicly viewable third-party counters to internal counters.
έγραψε:In May 2004 the site switched from publicly viewable third-party counters to internal counters. This was prompted by a continuous abuse of the counters by a handful of undisciplined individuals who had confused DistroWatch with a voting station. The counters are no longer displayed on the individual distributions pages, but all visits (on the main site, as well as on mirrors) are logged. Only one hit per IP address per day is counted.
έγραψε:Only one hit per IP address per day is counted.


έγραψε:Παρατηρώ τελευταία αρκετή γκρίνια και για το unity και για το Gnome 3 που αντικειμενικά βρίσκονται στα σπάργανα και δεν γνωρίζουμε ακόμα πως θα εξελιχθούν.
Είναι τελείως διαφορετικό να πω την γνώμη μου ως απλός χρήστης για ότι μου αρέσει - δεν μου αρέσει, δίνοντας και μία ιδέα στους προγραμματιστές για την αποδοχή - χρηστικότητα του έργου τους,
από το να γκρινιάζω με ανούσιους χαρακτηρισμούς ακόμα και αν είμαι ο πατέρας του Linux
(πόσο μάλλον εγώ που σαν απλός χρήστης δεν έχω συμβάλλει καθόλου στην ανάπτυξη, αλλά χρησιμοποιώ αυτά που οι άλλοι δημιούργησαν).
έγραψε:Χαίρομαι όμως για την ύπαρξη και την ανάπτυξη αυτών που δεν μου αρέσουν, είμαι περίεργος να δω πως θα εξελιχθούν
και ίσως κάποτε να βρεθώ και στην ευχάριστη θέση να τα χρησιμοποιήσω, επειδή θα καλύπτουν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις μου.
έγραψε:As much as we’d like to keep Gnome 2.32 a little while longer we need to look forward and embrace new technologies.
This doesn’t mean we need to change the way people use their desktops, not at all, it means we need to try and do our best for people to feel at home again,
but on top of a brand new base, a new layer of technology, one that is actively supported upstream and that can be maintained properly going forward.
From a technological point of view, Gnome 3 is a fantastic desktop, and it’s getting better with every new release.
It will take time for Linux Mint to develop a Gnome 3 desktop that is on-par with what we had with Gnome 2,
but eventually we’ll be able to do much more with it than was possible with the traditional desktop.

Th P έγραψε:Θέλω να πιστεύω ότι κλοπές και παρόμοιες συμπεριφορές ιδιαίτερα μάλιστα για ένα τέτοιο θέμα όπως είναι η δημοφιλία μίας διανομής, δεν έχουν νόημα και θέση στο ΕΛ/ΛΑΚ.
Πιστεύω ακόμα πως εθελοτυφλούμε στο να βλέπουμε κλοπή ή άλλες κακόβουλες ενέργειες στην πτώση της δημοφιλίας του ubuntu.
έγραψε:
Και είναι παράξενο να έχει τέτοια μεγάλη άνοδο το Mint ενώ η τελευταία έκδοση βγήκε πριν από πέντε μήνες. Τι έγινε αυτήν την εβδομάδα που να εξηγεί μια τεράστια άνοδο;
Μπορείς να κλέψεις στο distrowatch.com και να αυξήσεις τα στατιστικά της διανομής σου; Ναι, και αυτό πιστεύω ότι βλέπουμε την τελευταία εβδομάδα.
Υπολογίζω ότι μπορείς να «φτιάξεις» μια έγκυρη ψήφο το λεπτό, με αυτοματοποιημένη ψήφιση.
Th P έγραψε:Σε όλη τη συζήτηση που γίνεται αυτό το διάστημα στην κοινότητα όσον αφορά τις επιλογές στο γραφικό περιβάλλον,
δεν έχω ποτέ εκφραστεί αρνητικά ούτε για το unity ούτε για την μετεξέλιξη του gnome
(παρ`όλο που έχω εκφράσει την προτίμησή μου υπέρ του "παλιού" gnome), αλλά έχω πάρει θέση υπέρ του να δοθεί η ευκαιρία και στα
δύο γραφικά περιβάλλοντα μιας και βρίσκονται στην αρχή της ανάπτυξής τους:
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.p ... it#p212242
