rat έγραψε:Πόσο σίγουρος μπορείς να είσαι πως η χ, ψ εταιρεία ή ο χ, ψ βουλευτής είναι υπέρ ή κατά ?
Από αυτό που θα ποστάρει κάποιος άλλος ?
Το "κατεβατό" πολλοί λίγοι το διαβάζουν (εδώ υπουργοί και βολευτάδες δεν διάβαζαν τι ψήφισαν), αλλά παρόλα αυτά κρίνουν από αυτά τα λίγα που θα διαβάσουν ή από αυτά που θα τους πουν αυτοί που "ξέρουν" καλύτερα.
Στην εποχή μας έχουμε πληθωρισμό πληροφορίας (αν υπάρχει τέτοιος όρος και αν το έχω γράψει και σωστά) και δυστηχώς δεν μπορούμε να φιλτράρουμε πάντα τον καταιγισμό πληροφορίας.
Τα παραπάνω χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν (πλην βολευτών και υπουργών).
Για τους βουλευτε δεν χρειάζεται σκέψη όλοι το ψήφισαν αχαααχαα,
οι μεν το καρπούζι είναι σάπιο αλλα πρέπει να το πάρουμε δεν γίνεται αλλιώς , και οι δε ,δεν υπάρχει περίπτωση θα το πάρουμε
αφού το θέλουν τόσο ας το φάνε και μόνοι τους...... είτε acta είτε lacta ,για μνημόνιο ή μνημόσυνο , μπούχτισα
για τις εταιρείες αν δεν έχουν βγάλει κάποια σχετική ανακοίνωση χλωμό το βλέπω ..








