Σταματήστε Acta Παση Θυσία

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Re: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ Το ACTA ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 01 Μαρ 2012, 23:43

rat έγραψε:Πόσο σίγουρος μπορείς να είσαι πως η χ, ψ εταιρεία ή ο χ, ψ βουλευτής είναι υπέρ ή κατά ?
Από αυτό που θα ποστάρει κάποιος άλλος ?
Το "κατεβατό" πολλοί λίγοι το διαβάζουν (εδώ υπουργοί και βολευτάδες δεν διάβαζαν τι ψήφισαν), αλλά παρόλα αυτά κρίνουν από αυτά τα λίγα που θα διαβάσουν ή από αυτά που θα τους πουν αυτοί που "ξέρουν" καλύτερα.
Στην εποχή μας έχουμε πληθωρισμό πληροφορίας (αν υπάρχει τέτοιος όρος και αν το έχω γράψει και σωστά) και δυστηχώς δεν μπορούμε να φιλτράρουμε πάντα τον καταιγισμό πληροφορίας.
Τα παραπάνω χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν (πλην βολευτών και υπουργών).


Για τους βουλευτε δεν χρειάζεται σκέψη όλοι το ψήφισαν αχαααχαα, :lol:
οι μεν το καρπούζι είναι σάπιο αλλα πρέπει να το πάρουμε δεν γίνεται αλλιώς , και οι δε ,δεν υπάρχει περίπτωση θα το πάρουμε :shh: :silent: :lol:
αφού το θέλουν τόσο ας το φάνε και μόνοι τους...... είτε acta είτε lacta ,για μνημόνιο ή μνημόσυνο , μπούχτισα :)
για τις εταιρείες αν δεν έχουν βγάλει κάποια σχετική ανακοίνωση χλωμό το βλέπω ..
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση

Re: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ Το ACTA ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό eliasps » 02 Μαρ 2012, 00:00

Dimitrios.gr έγραψε:για τις εταιρείες αν δεν έχουν βγάλει κάποια σχετική ανακοίνωση χλωμό το βλέπω ..

Aμερικάνικες και πολυεθνικές έχουν ανακοινώσει επίσημα τη θέση τους είτε υπέρ είτε κατά και υπάρχουν μερικές που ήταν υπέρ αλλά δεν είναι πλέον γιατί μάλλον αυτή η στάση θα είχε αντίκρισμα στα κέρδη τους. Η λίστα υπάρχει στη wikipedia όπως είπα και σε παραπάνω απάντηση. Οι ελληνικές εταιρίες είναι λίγο δύσκολο να βρεις τη στάση κρατάνε αλλά με αρκετό ψάξιμο γίνεται και αυτό.

eliasps έγραψε:Συγκεκριμένα οι εταιρίες είναι οι ίδιες που υποστήριζαν και τα SOPA/PIPA. Και αυτή η λίστα είναι μεγάλη και την επιβεβαιώνουν έγκυρες πηγές, ακόμα και η wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_or ... A_and_PIPA
Στην πλειοψηφία τους είναι αμερικάνικες και πολυεθνικές αλλά πολλές από αυτές λειτουργούν και στην Ε.Ε. Ίσως δυσκολευτείς αρκετά να βρεις την στάση που κρατάνε ελληνικές εταιρίες στο θέμα του ACTA, γίνεται μεν, αλλά όπως είπα, θέλει χρόνο.
Άβαταρ μέλους
eliasps
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4017
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 22:25
Τοποθεσία: Αθήνα, Αττική
Launchpad: eliasps
IRC: eliasps
Εκτύπωση

Re: Φαινεται πως το SOPA αλλαζει και ονομαζεται CISPA

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 05 Απρ 2012, 11:16

Φαινεται πως το SOPA αλλαζει και ονομαζεται CISPA.
Εδω τα πραγματα φαινεται να ειναι πολυ χειροτερα. Με το CISPA θα μπορουνε να εχουν περισσοτερη εξουσια,
οπως π.χ. να ελεγχουν ακομα και τα email καποιου οπως και τα μηνυματα απο διαφορους ιστοχωρος κοινωνικης δικτυωσης (facebook, myspace, κλπ.)

Και επειδη ακουω πολλους να λενε διαφορα "Ε, και τι εγινε, τιποτα δεν θα αλλαξει" και διαφορα τετοια, πληροφοριακα, στην Αμερικη αρκετες ιστοσελιδες και forum κλεισανε για το λογο οτι αναρτηθηκε πειρατικο υλικο.
Τι εννοειτε πειρατικο υλικο? Οχι μονο καποια ταινια, τραγουδι που ειναι τα πνευματικα δικαιωματα σε καποια ετερια. Ενα παραδειγμα, αν π.χ. εδω στο ubuntu-gr καποιο μελος ποσταρει μια εικονα, ενα συνδεσμο που θεωρειτε παρανομος, εχουν το δικαιωμα να κλεισουν το ubuntu-gr και μαλιστα να εχουν κυρωσεις και οι διαχειριστες. Μην το γελατε, εγινε σε πολλες ιστοσελιδες.
Με απλα λογια, οι κυβερνησεις και οσοι μας διοικουν σε αυτον τον κοσμο, εχουν καταφερει να μας ελεγχουν πληρως στην καθημερινοτητα μας, στον πραγματικο κοσμο.
Με ολα αυτα (PIPA, SOPA, ACTA, CISPA) προσπαθουν να κανουν το ιδιο και στο διαδυκτυο.
Το ποιος θα κερδισει στο τελος?
Θα φανει στους επομενους μηνες... τα επομενα χρονια.
Σιγουρα ομως δεν φαινεται να σταματαει στο προσεχες μελλον αυτος ο "πολεμος" μεταξυ ολων αυτων που θελουν να περασουν τα (PIPA, SOPA, ACTA, CISPA) και σε εμας τους απλους καθημερινους χρηστες,
που ειμαστε αντιθετοι σε αυτα και θελουμε ενα διαδικτυο που να μην καταπατα την ελευθερια και να μην δινει την δυνατοτητα καταχρησης εξουσιας σε καποιους.

Δειτε και ενα σχετικο βιντεο:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ Το ACTA ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 06 Απρ 2012, 16:52

Μπορειτε αν ψηφισετε κατα του CISPA εδω https://secure.avaaz.org/en/stop_cispa/
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ Το ACTA ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 06 Απρ 2012, 20:37

Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει και το Anti-ACTA anthem της ελληνικής χιπ χοπ σκηνής.
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ Το ACTA ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό joe iwannou » 26 Απρ 2012, 15:29

Spoiler: show
1 Γνώσεις Linux: ⅜ Προγραμματισμού: ‱ ┃ Αγγλικών: ⅜
Desktop
Ubuntu-Mate 20.04
Intel Core i3-4150 CPU @ 3.50GHz ‖ RAM 7,5 GB ‖ ASRock H81M-DGS R2.0
Intel Device [8086:041e] {i915}
eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 0c)
Άβαταρ μέλους
joe iwannou
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1179
Εγγραφή: 25 Απρ 2010, 04:54
Τοποθεσία: Πες με τι δεν καταλαβαινεις
Εκτύπωση

Re: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ Το ACTA ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 26 Απρ 2012, 16:02

Μάλλον βλέπω καλά πάνε τα πράγματα ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ. Εξάλλου αν ένας isp δέχεται terabytes δεδομένων όπου θα πρέπει να τα δρομολογεί ASAP (As soon as posible, όσο δυνατόν ποιο σύντομα) Δεν μπορεί να κάθετε να ελέγχει αν έχουν copywright τα δεδομένα. Άρα είναι και τεχνικά αδύνατον από τέτοια άποψη.
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ Το ACTA ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό joe iwannou » 09 Μάιος 2012, 09:33

Spoiler: show
1 Γνώσεις Linux: ⅜ Προγραμματισμού: ‱ ┃ Αγγλικών: ⅜
Desktop
Ubuntu-Mate 20.04
Intel Core i3-4150 CPU @ 3.50GHz ‖ RAM 7,5 GB ‖ ASRock H81M-DGS R2.0
Intel Device [8086:041e] {i915}
eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 0c)
Άβαταρ μέλους
joe iwannou
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1179
Εγγραφή: 25 Απρ 2010, 04:54
Τοποθεσία: Πες με τι δεν καταλαβαινεις
Εκτύπωση

Re: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ Το ACTA ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 09 Μάιος 2012, 09:54

.
Τελευταία επεξεργασία από filippos.xf και 15 Φεβ 2014, 19:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

Απόφαση του πρωτοδικείου Αθηνών για την πειρατεία.

Δημοσίευσηαπό Learner » 21 Μάιος 2012, 18:33

"Καλώς τα δεχτήκαμε"

Αναδημοσιεύω από OSarena.net .

έγραψε:Θα έχετε δει στον ιστότοπό μας τις εκάστοτε αναφορές για τους νόμους και τις αποφάσεις που αλλάζουν τον τρόπο που αλληλεπιδρούμε με το Διαδίκτυο [SOPA/PIPA/ACTA/CISPA].
Η ακόλουθη είδηση, όμως, πέρασε στα “ψιλά” και δεν υπήρξε αναμετάδοση από τα ΜΜΕ – ως καλοί αλιείς ωστόσο την εντοπίσαμε και σας την παρουσιάζουμε.

Ενώ η Ελλάδα έδειχνε να είναι “πίσω” σε τέτοια θέματα [ποιός μπορεί να ξεχάσει τον νόμο περι “απαγόρευσης παιγνίων” που πήγε να κλείσει τα Internet Cafes;] το Πρωτοδικείο Αθηνών πρωτοπόρησε και δικαίωσε έναν από τους Οργανισμούς Πνευματικής Ιδιοκτησίας [με το όνομα “GRAMMO”] και διέταξε, ούτε λίγο ούτε πολύ, να ληφθούν τεχνολογικά μέτρα που να παρεμποδίζουν την πρόσβαση των χρηστών σε σελίδες που πραγματοποιείται “παράνομη παρουσίαση και διανομή έργων” από την μεριά των παρόχων!

Κανείς βέβαια δεν μπορεί να αρνηθεί το δικαίωμα κάποιου να προστατέψει την ιδιοκτησία του και τα δικαιώματά του, αλλά επειδή το θέμα με τις πατέντες έχει παρατραβήξει [ξέρετε πως υπάρχουν πατάτες που πωλούνται σε Ελληνικό σουπερμάρκετ με την ένδειξη “Απαγορεύεται η φύτευση”καθώς ο εν λόγω σπόρος της πατάτας είναι πατενταρισμένος;] ίσως θα έπρεπε να υπάρχει και μια άλλη οπτική πάνω στο θέμα.



Η ίδια η απόφαση ωστόσο δείχνει λίγο αντιφατική καθώς στην ανάλυσή της αναφέρει:

“ Τεχνολογικές παρεμβάσεις στην κοινωνία της πληροφορίας όπου πάροχοι πρόσβασης διακόπτουν ή υποβαθμίζουν σημαντικά την παροχή υπηρεσιών μέσω των δικτύων τους, οι οποίες στηρίζονται σε τεχνολογίες p2p αποστερώντας τους τελικούς χρήστες του διαδικτύου από την πρόσβασή σε αυτές, ασχέτως του αν ανάγονται σε ιδιωτική πρωτοβουλία των παρόχων πρόσβασης ή ασκούνται κατ’εφαρμογή δικαστικών αποφάσεων ή νομοθετικών διατάξεων, θα πρέπει να κρίνονται συλλήβδην ως ασύμβατες με την Ελληνική έννομη τάξη καθώς αντίκεινται στο άρθρο 5α παρ.2 του Συντάγματος. [...]”

Αξίζει να σημειωθεί πως η απόφαση είναι προσωρινή και αναφέρει τους δυο ιστότοπους για τους οποίους έγινε η δίκη [και σε αυτούς απαγορεύει την πρόσβαση], ωστόσο τα τεχνικά μέσα που επικαλείται ώστε να παρεμποδιστεί η πρόσβαση δύναται να χρησιμοποιηθούν και σε άλλες περιπτώσεις – για να μην αναφερθούμε στο δεδικασμένο…

-Κλείνοντας, μπορείτε να διαβάσετε όλη την απόφαση εδώ:
Απόφαση-του-Πρωτοδικείου-Αθηνών-για-την-αντιμετώπιση-της-διαδικτυακής-πειρατείας.



http://osarena.net/news/i-proti-niki-to ... imeno.html
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί ανέμων