Να ψηφίσω;

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Re: Να ψηφίσω;

Δημοσίευσηαπό simosx » 07 Μάιος 2012, 19:26

Οι εκλογές έγιναν. Τώρα είναι το ενδιαφέρον στάδιο όπου βλέπουμε προσπάθειες σχηματισμού κυβέρνησης συνεργασίας, κατά το σύνταγμα.
Πριν τις εκλογές, τα περισσότερα κόμματα δήλωναν ότι δε θα συνεργαστούν, και τώρα ήρθε η δύσκολη ώρα για την αλλαγή πλεύσης.
Ακόμα και αν δεν έχουν πραγματικά το ενδιαφέρον να συνεργαστούν, πρέπει να φανούν τουλάχιστον ότι ενδιαφέρονται να συνεργαστούν, διότι στη χειρότερη περίπτωση θα γίνουν εκλογές ξανά.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Να ψηφίσω;

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 07 Μάιος 2012, 20:16

Οι εκλογές έγιναν και ο σοφός λαός έβγαλε την ετυμηγορία του.
Και ενώ όλοι εμείς οι υπόλοιποι είτε αριστεροί, είτε κεντρώοι είτε δεξιοί με βάση την οικονομική τοποθέτηση αλλά τουλάχιστον δημοκράτες τσακωνόμασταν για το ποιος έχει περισσότερο δίκιο ή άδικο, μια οργάνωση σαν τη χρυσή αυγή πήρε 37% των ψήφων που πήρε το πρώτο κόμμα.
Εγέρθητω ρε...
Άντε και καλή μας προπόνηση, θα το ακούμε αρκετά συχνότερα αυτό από εδώ και πέρα...
Όσο για το ότι δεν τους ψήφισε το 93.03%, δεν με παρηγορεί και τόσο όταν σκέφτομαι πως από εδώ και πέρα θα υπάρχουν 21 χρυσαυγίτες με βουλευτική ασυλία...
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Να ψηφίσω;

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 07 Μάιος 2012, 21:44

fkol k4 έγραψε:Οι εκλογές έγιναν και ο σοφός λαός έβγαλε την ετυμηγορία του.
Και ενώ όλοι εμείς οι υπόλοιποι είτε αριστεροί, είτε κεντρώοι είτε δεξιοί με βάση την οικονομική τοποθέτηση αλλά τουλάχιστον δημοκράτες τσακωνόμασταν για το ποιος έχει περισσότερο δίκιο ή άδικο, μια οργάνωση σαν τη χρυσή αυγή πήρε 37% των ψήφων που πήρε το πρώτο κόμμα.
Εγέρθητω ρε...
Άντε και καλή μας προπόνηση, θα το ακούμε αρκετά συχνότερα αυτό από εδώ και πέρα...
Όσο για το ότι δεν τους ψήφισε το 93.03%, δεν με παρηγορεί και τόσο όταν σκέφτομαι πως από εδώ και πέρα θα υπάρχουν 21 χρυσαυγίτες με βουλευτική ασυλία...


στην Ιστορία μας, στις εκλογές ο λαός ψήφιζε και ψηφίζει με το συναίσθημα, είτε είναι ενθουσιασμός, χαρά είτε οργή, θυμός. Αυτά είναι τα κριτήρια ενός παιδιού ή ενός ανώριμου λαού. Παρασύρεται από εξαγγελίες που θέλει να ακούσει και του είναι ευχάριστες. Επίσης σαν παιδί ξεχνάει και εύκολα, γι' αυτό και έδινε τόσα χρόνια στα ίδια πρόσωπα την εξουσία. Σήμερα παρασύρεται πάλι από ευχάριστα λόγια, μιας νέας γενιάς πολιτικών.
Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση

Re: Να ψηφίσω;

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 07 Μάιος 2012, 22:58

stavrosLinux έγραψε:
fkol k4 έγραψε:Οι εκλογές έγιναν και ο σοφός λαός έβγαλε την ετυμηγορία του.
Και ενώ όλοι εμείς οι υπόλοιποι είτε αριστεροί, είτε κεντρώοι είτε δεξιοί με βάση την οικονομική τοποθέτηση αλλά τουλάχιστον δημοκράτες τσακωνόμασταν για το ποιος έχει περισσότερο δίκιο ή άδικο, μια οργάνωση σαν τη χρυσή αυγή πήρε 37% των ψήφων που πήρε το πρώτο κόμμα.
Εγέρθητω ρε...
Άντε και καλή μας προπόνηση, θα το ακούμε αρκετά συχνότερα αυτό από εδώ και πέρα...
Όσο για το ότι δεν τους ψήφισε το 93.03%, δεν με παρηγορεί και τόσο όταν σκέφτομαι πως από εδώ και πέρα θα υπάρχουν 21 χρυσαυγίτες με βουλευτική ασυλία...


στην Ιστορία μας, στις εκλογές ο λαός ψήφιζε και ψηφίζει με το συναίσθημα, είτε είναι ενθουσιασμός, χαρά είτε οργή, θυμός. Αυτά είναι τα κριτήρια ενός παιδιού ή ενός ανώριμου λαού. Παρασύρεται από εξαγγελίες που θέλει να ακούσει και του είναι ευχάριστες. Επίσης σαν παιδί ξεχνάει και εύκολα, γι' αυτό και έδινε τόσα χρόνια στα ίδια πρόσωπα την εξουσία. Σήμερα παρασύρεται πάλι από ευχάριστα λόγια, μιας νέας γενιάς πολιτικών.

"Λαός που ξεχνά την ιστορία του, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει"

Ντροπή για το Δίστομο και τα Καλάβρυτα !!
Η άγνοια ή και ο θύμος δεν είναι άλλοθι !!
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Re: Να ψηφίσω;

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 08 Μάιος 2012, 00:55

Ψηφίσαμε, μετρηθήκαμε, και βρήκαμε 440.000 νοσταλγούς του Χίτλερ. Να ξέρουν οι ψηφοφόροι τους ότι είναι το ίδιο υπόλογοι με τους ναζί.
Είχαμε μεγαλοαπατεώνες με ασυλία, πλέον θα έχουμε και μαχαιροβγάλτες.
Κατά τα άλλα, αδικαιολόγητοι οι έλληνες να δώσουν 1η και 3η θέση στα κόμματα εξουσίας, αδικαιολόγητη και η επαρχία που βάφτηκε όλη μπλε, σε αντίθεση με τον νομό Αττικής που κάτι φαίνεται να αλλάζει.


εδιτ: https://athens.indymedia.org/front.php3 ... id=1397461
http://jungle-report.blogspot.com/2012/ ... -post.html
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Να ψηφίσω;

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 08 Μάιος 2012, 01:38

@ tolis_01
Το 1ο link, εμφανίζει την προειδοποίηση «Η τρέχουσα σύνδεση στην σελίδα δεν είναι έμπιστη»

Κατά τα άλλα, εκλογές θα ξαναγίνουν κατά πάσα πιθανότητα, οπότε ίσως κάποιοι συσχετισμοί να αλλάξουν κι άλλο.
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Να ψηφίσω;

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 08 Μάιος 2012, 10:21

fkol k4 έγραψε:@ tolis_01
Το 1ο link, εμφανίζει την προειδοποίηση «Η τρέχουσα σύνδεση στην σελίδα δεν είναι έμπιστη»

Κατά τα άλλα, εκλογές θα ξαναγίνουν κατά πάσα πιθανότητα, οπότε ίσως κάποιοι συσχετισμοί να αλλάξουν κι άλλο.


Επειδή έχει https, αν το βγάλεις ανοίγει κανονικά :) (αν και δεν νομίζω να περιέχει κάποια απειλή ο server του indymedia, στον server του Πολυτεχνείου hostάρεται).

Κακά τα ψέματα, πιστεύω πως αν ξαναγίνουν εκλογές, και μέσα από την τρομολαγνεία για "ακυβερνησία" στη χώρα, κάποιοι τρομαγμένοι θα ψηφίσουν τα κλασσικά δυο κόμματα.
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Να ψηφίσω;

Δημοσίευσηαπό simosx » 08 Μάιος 2012, 13:11

tolis_01 έγραψε:
Επειδή έχει https, αν το βγάλεις ανοίγει κανονικά :) (αν και δεν νομίζω να περιέχει κάποια απειλή ο server του indymedia, στον server του Πολυτεχνείου hostάρεται).


Αυτό που συμβαίνει είναι ότι ο εξυπηρετητής δε διαθέτει πιστοποιητικό ασφάλειας το οποίο να είναι εγκεκριμένο από τα 150 περίπου ριζικά πιστοποιητικά που γνωρίζει ο Firefox. Ουσιαστικά πρέπει να πληρώσεις να για πάρεις τέτοιο πιστοποιητικό, κάτι που δεν το έκαναν στο indymedia.
Έτσι, η πρόσβαση στο indymedia είναι μεν κρυπτογραφημένη, ωστόσο αν κάποιος ήθελε να παρεμβάλλει και να δει τι κάνεις, μπορεί να το κάνει τεχνολογικά (υπάρχει και ελεύθερο λογισμικό που το επιτρέπει). Θα χρειαστεί όμως να έχει πρόσβαση στα πακέτα της επικοινωνίας σου με το δικτυακό τόπο.

tolis_01 έγραψε:
Κακά τα ψέματα, πιστεύω πως αν ξαναγίνουν εκλογές, και μέσα από την τρομολαγνεία για "ακυβερνησία" στη χώρα, κάποιοι τρομαγμένοι θα ψηφίσουν τα κλασσικά δυο κόμματα.


Ως χώρα έχουμε μεγάλο χρέος, και πρέπει συχνά να πληρώνουμε δόσεις ενώ δεν έχουμε χρήματα. Αν χάσουμε κάποια δόση, τότε πάμε σε άτακτη χρεοκοπία που είναι ό,τι χειρότερο. Κανένας δε θέλει να έχει το μνημόνιο (όπου δίνει χρήματα με αντάλλαγμα να κάνουμε συγκεκριμένα βήματα), ωστόσο η πρακτική μας θα έπρεπε να είναι:
έγραψε:
Να κάνουμε ό,τι είναι δυνατό ώστε να μη χρειαζόμαστε πια το μνημόνιο. Μπορεί να χρειαστεί να το ανεχτούμε για 1-2 ακόμα χρόνια, ωστόσο θα πρέπει να σχεδιάσουμε τα βήματά μας ώστε να μην το χρειαζόμαστε.

Η Τουρκία είχε μπει για λίγο (ένα χρόνο;) σε παρόμοιο μνημόνιο, ωστόσο ως χώρα αποδεσμεύτηκε νωρίς. Έκανε ό,τι χρειάζεται, πήρε δύσκολες αποφάσεις, και αποδεσμεύτηκε. Η λύση προέκυψε από την οικονομική ανάπτυξη που κατάφερε να έχει.

Από πλευράς ελληνικής κοινότητας Ubuntu-gr, προσπαθούμε 1) να κάνουμε τη διανομή όσο το δυνατόν πιο χρήσιμη στην ελληνική γλώσσα, και 2) να παρέχουμε ποιοτική βοήθεια στα μέλη για την επίλυση προβλημάτων και την καλύτερη χρήση της διανομής. Είναι ενέργειες που βοηθούν για την αποδέσμευση από το μνημόνιο.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Οι εκλογές τής μακριάς ουράς!

Δημοσίευσηαπό lucinos » 08 Μάιος 2012, 13:36

Είχα αναφέρει προσφάτως την έννοια τής μακριάς ουράς (long tail) η οποία είναι χαρακτηριστικό τού υψηλού ανταγωνισμού· την παρατηρούμε και στο ελεύθερο λογισμικό (πχ με την ύπαρξη μεγάλου αριθμού διανομών οι οποίες σαν σύνολο είναι σημαντικότατες).

Οι προχθεσινές εκλογές είχαν την μακρύτερη ουρά που είδαμε ποτέ με κάτι παραπάνω από 19% τών έγκυρων ψήφων, πάνω από το πρώτο κόμμα την ΝΔ, να μην μπαίνει στην βουλή. Από πλευράς ανταγωνισμού τουλάχιστον, κάτι πήγε πολύ σωστά σε αυτές τις εκλογές.
Spoiler: show
Γνώσεις → Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Μέτριος
Λειτουργικό → Ubuntu 11.04 natty 64-bit (el_GR.UTF-8)
Προδιαγραφές → CPU: 4x Intel Core i5 CPU 750 2.67GHz ‖ RAM 3953 MiB ‖ ASRock P55DE3
Κάρτες γραφικών: nVidia G92 [GeForce GTS 250] ⎨10de:0615⎬ (rev a2)
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller ⎨10ec:8168⎬ (rev 03)
Άβαταρ μέλους
lucinos
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 828
Εγγραφή: 12 Δεκ 2010, 22:04
Εκτύπωση

Re: Να ψηφίσω;

Δημοσίευσηαπό the_eye » 08 Μάιος 2012, 14:59

Το θέμα συγχωνεύτηκε

Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί ανέμων