Ubuntu 14.04 LTS Νέα-κλπ

Εκδόσεις Ubuntu υπό ανάπτυξη (alpha, beta κλπ), δοκιμές (testing) και σφάλματα (bugs).
Eδώ συζητάμε για την εκάστοτε δοκιμαστική έκδοση του Ubuntu.

Συντονιστής: Geochr

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή συζητάμε θέματα και προβλήματα που αφορούν μόνο τις εκάστοτε υπό ανάπτυξη/δοκιμαστικές εκδόσεις του Ubuntu και των παραγώγων του.
Οι εκδόσεις υπό ανάπτυξη είναι δοκιμαστικές για τους προγραμματιστές και όσους συμμετέχουν στην διαδικασία με διορθώσεις, αναφορές bugs κτλ. Δεν συστήνονται για χρήστες καθώς μπορεί να έχουν αρκετά σφάλματα.
Αν ενδιαφέρεστε για συμμετοχή σε δοκιμές (testing) των υπό ανάπτυξη εκδόσεων του Ubuntu, δείτε πληροφορίες εδώ: https://wiki.ubuntu.com/GreekTeam/QA.

Re: Ubuntu 14.04 LTS Νέα-κλπ

Δημοσίευσηαπό lepidas » 11 Ιαν 2014, 11:42

σημερα θα το δοκιμασω σε ενα δυσκολο υπολογιστη οσο αφορα την καρτα γραφικων.ελπιζω να τα παει καλα.θα γραψω αργοτερα το βραδυ.
στο δικο μου τα παει πααααρα πολυ καλα.ουσιαστικα δεν καταλαβαινω οτι εχω Alpha1(εκτος απο τα χτεσινα περιστατικα που διορθωθηκαν)

Learner έγραψε:
lepidas έγραψε:μετά τις χτεσινές αναβαθμίσεις με κάνει logout μόνο του κάθε 15 λεπτά περίπου

Μου το έκανε κι εμένα μια φορά. Δεν βρήκα αξιόλογα logs, αν και υποπτεύομαι το pulseaudio. Θα το έχω υπόψιν (αν το κάνει ξανά).

[/quote]απο οτι θυμαμαι το εκανε πολυ πιο συχνα οταν εκανα mount ενα εξ.σκληρο δισκο
Άβαταρ μέλους
lepidas
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 11:10
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 14.04 LTS Νέα-κλπ

Δημοσίευσηαπό Learner » 11 Ιαν 2014, 13:05

lepidas έγραψε:απο οτι θυμαμαι το εκανε πολυ πιο συχνα οταν εκανα mount ενα εξ.σκληρο δισκο

Ένα από τα μεγάλα ατού του Ubuntu , είναι το apport. Αυτό το εργαλείο ...μπιπ...
Για κοίτα να δεις μέσα στο /var/crash/ έχει γράψει σχετικό log που να αφορά τον Xorg ; (γιατί σε μένα έχει γράψει).
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 14.04 LTS Νέα-κλπ

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 11 Ιαν 2014, 13:16

sotos21 έγραψε:Μήπως έχει κάποιος εγκαταστήσει την 14.04 σε ssd και έχει ξεχωριστό home(στον ssd πάντα);
Ρωτάω για να δούμε αν αυτόματα τρέχει η fstrim και στο /home όχι μόνο στο /
Την 14.04 που έχω εγώ είναι σε hdd (δεν έχω πολλά περιθώρια να βάλω δοκιμαστική έκδοση με τόσα πολλά γράψε σβήσε στον δίσκο, γιατί κοντεύει τριών χρονών ο ssd)

Τρέχει σε όλα τα διαμερίσματα που υποστηρίζουν trim, ανεξάρτητα από το σημείο προσάρτησης.
Κώδικας: Επιλογή όλων
Ubuntu Trusty Tahr (development branch) - 3.13.0-1-generic:~$ cat /etc/cron.weekly/fstrim
#!/bin/sh
# call fstrim-all to trim all mounted file systems which support it
set -e
exec fstrim-all
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 14.04 LTS Νέα-κλπ

Δημοσίευσηαπό sotos21 » 11 Ιαν 2014, 13:23

Ευχαριστώ Φίλιππα, την 14.04 στον ssd θα την εγκαταστήσω όταν γίνει stable και σταματήσουν οι πολλές ενημερώσεις.
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur 6.3.0-7-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity:Unity7:ubuntu unity)
3 AMD Ryzen 7 7730U with Radeon Graphics ‖ RAM 15368 MiB ‖ASUS TN3604YA - ASUS Vivobook_S_Flip TN3604YA_TN3604YA
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Barcelo [1002:15e7] {amdgpu}
5 wlp1s0: MEDIATEK Corp. Device [14c3:7922]
Άβαταρ μέλους
sotos21
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 21:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 14.04 LTS Νέα-κλπ

Δημοσίευσηαπό Learner » 11 Ιαν 2014, 13:33

Σε όλα τα cron κοίταξα εκτός το weekly ...χαχαχαχα .

Εμείς γιατί το είχαμε βάλει (στον οδηγό) στο daily τότε ; Δεν χρειάζεται daily έτσι ; Θα τροποποιήσω λίγο το script για να κρατάει και log και θα διαγράψω το άλλο. Thanks Φίλιππα.

EDIT:
Βλέπω ότι δεν υπάρχει --verbose option στην fstrim-all. Θα πρέπει να εμπιστευτούμε τον author (Martin) δηλαδή. :P
Έβαλα τουλάχιστον την ημερομηνία για να βλέπω ότι γίνεται κάτι.

EDIT2: (άντε να δούμε πόσα edit θα κάνω)

Η fstirm-all τελικά είναι απλά ένα script που εκμεταλλεύεται την έξοδο της /proc/mounts και κάνει trim στα κατάλληλα σημεία προσάρτησης. Καλεί την original (να την πω έτσι) fstrim.

Για να αλλάξουμε την συμπεριφορά λοιπόν σε --verbose (για να βλέπουμε τι έχει κάνει trim και πόσα bytes) κάνουμε το εξής

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo nano /sbin/fstrim-all

Πάμε στο τέλος και αλλάζουμε το
Κώδικας: Επιλογή όλων
fstrim $MOUNT
σε
Κώδικας: Επιλογή όλων
fstrim -v $MOUNT
. Με την κατάλληλη επεξεργασία και στο /etc/cron.weekly/fstrim script , έχουμε το επιθυμητό (για όσους το επιθυμούν) αποτέλεσμα στον προσωπικό μας κατάλογο.

Κώδικας: Επιλογή όλων

*** Sat, 11 Jan 2014 12:56:41 +0200 ***
/: 173113344 bytes were trimmed
/home: 503939072 bytes were trimmed
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 14.04 LTS Νέα-κλπ

Δημοσίευσηαπό sotos21 » 11 Ιαν 2014, 15:18

fkol k4 έγραψε:Τρέχει σε όλα τα διαμερίσματα που υποστηρίζουν trim, ανεξάρτητα από το σημείο προσάρτησης.

Μια διευκρινησούλα παρακαλώ, αρκεί τα διαμερίσματα να είναι προσαρτημένα;
Δηλαδή στο δίσκο έχω το / της 12.04(klubuntu) κοινό home,swap, και το / της 14.04
Αν γίνεται αυτόματα η προσάρτηση της 12.04 τότε η fstrim θα τρέχει σε όλο τον δίσκο;
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur 6.3.0-7-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity:Unity7:ubuntu unity)
3 AMD Ryzen 7 7730U with Radeon Graphics ‖ RAM 15368 MiB ‖ASUS TN3604YA - ASUS Vivobook_S_Flip TN3604YA_TN3604YA
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Barcelo [1002:15e7] {amdgpu}
5 wlp1s0: MEDIATEK Corp. Device [14c3:7922]
Άβαταρ μέλους
sotos21
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 21:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 14.04 LTS Νέα-κλπ

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 11 Ιαν 2014, 15:29

sotos21 έγραψε:Μια διευκρινησούλα παρακαλώ, αρκεί τα διαμερίσματα να είναι προσαρτημένα;

Από ότι βλέπω εδώ, η
Κώδικας: Επιλογή όλων
fstrim --all

που υπάρχει στο cron, αφορά προσαρτημένα διαμερίσματα. Οπότε ναι, αν έχεις προσαρτήσει οπουδήποτε όλα τα κομμάτια του δίσκου, τότε η fstrim ισχύει για ολόκληρο τον δίσκο.
Κρατάω όμως μια μικρή επιφύλαξη για το swap partition καθώς δεν ξέρω αν το swapon θεωρείται προσάρτηση, έχω την εντύπωση πως όχι.
Στο /etc/fstab οι πιο πολλές διανομές ως σημείο προσάρτησης έχουν none, το ίδιο και το Ubuntu.
Καλού κακού εγώ δεν έχω φτιάξει swap partition στον SSD, έχω ένα στον HDD.
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 14.04 LTS Νέα-κλπ

Δημοσίευσηαπό Geochr » 11 Ιαν 2014, 17:58

lepidas έγραψε:ρε παιδά αντιμετωπίζει κάποιος άλλος πρόβλημα με το login?σας αφήνει παντα να γραψετε το passwd?

έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ και μια βδομάδα περίπου, ακόμη και με τον νέο kernel 3.13.*

Για να με αφήσει να γράψω κωδικό, πρέπει να πατήσω στον ενδείκτη της γλώσσας και να (ξανα)επιλέξω Αγγλικά!!!
Ψάχνω να βρω αν έχει αναφερθεί ως σφάλμα, αλλά δεν το έχω βρει ακόμη, το έχει βρει κάποιος ;
Γνώσεις ⇛Linux: Μαθαίνω αργά ┃ Προγραμματισμός: Ελάχιστο ┃ Αγγλικά: Μέτρια

  • Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 16,04LTS
    ⇛Intel Core i3-2365M CPU @1.40GHz ‖ RAM 7780 MB ‖ Acer Aspire V5-571
Άβαταρ μέλους
Geochr
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2466
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2010, 01:39
Τοποθεσία: Περιστέρι - Αίγινα
Launchpad: geochr
IRC: Geochr
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 14.04 LTS Νέα-κλπ

Δημοσίευσηαπό sotos21 » 12 Ιαν 2014, 08:35

Μήπως ο κύριος Σίμος μπορεί να γράψει κάτι αντίστοιχο με αυτό το άρθρο https://plus.google.com/107558083186116705038/posts/hg5o8ejXkXX αλλά για το 14.04.
Μήπως πάρουμε επιτάχυνση υλικού χωρίς να περιμένουμε τον Απρίλιο;
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur 6.3.0-7-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity:Unity7:ubuntu unity)
3 AMD Ryzen 7 7730U with Radeon Graphics ‖ RAM 15368 MiB ‖ASUS TN3604YA - ASUS Vivobook_S_Flip TN3604YA_TN3604YA
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Barcelo [1002:15e7] {amdgpu}
5 wlp1s0: MEDIATEK Corp. Device [14c3:7922]
Άβαταρ μέλους
sotos21
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 21:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 14.04 LTS Νέα-κλπ

Δημοσίευσηαπό lepidas » 12 Ιαν 2014, 20:02

Geochr έγραψε:
lepidas έγραψε:ρε παιδά αντιμετωπίζει κάποιος άλλος πρόβλημα με το login?σας αφήνει παντα να γραψετε το passwd?

έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ και μια βδομάδα περίπου, ακόμη και με τον νέο kernel 3.13.*

Για να με αφήσει να γράψω κωδικό, πρέπει να πατήσω στον ενδείκτη της γλώσσας και να (ξανα)επιλέξω Αγγλικά!!!
Ψάχνω να βρω αν έχει αναφερθεί ως σφάλμα, αλλά δεν το έχω βρει ακόμη, το έχει βρει κάποιος ;
το έψαξα λίγο σήμερα και βλέπω ειναι ηδη confirmed Launchpad bug: #1261818
εαν επηρεαζει και αλλους ας το πουμε
Άβαταρ μέλους
lepidas
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 11:10
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Ubuntu +1