Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

...το μέρος για να ξεκινήσετε!

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Παρακαλώ να επιλέξετε, με προσοχή, την άδεια που θέλετε να έχουν οι οδηγοί που συγγράφετε.
Πληροφορίες για τις άδειες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Άμα επιθυμείτε κάποια άλλη άδεια επικοινωνήστε με κάποιο Διαχειριστή είτε Συντονιστή.

Σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία http://imagebin.ubuntu-gr.org για τις εικόνες.

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 06 Οκτ 2010, 11:40

Στείλε μου ένα ΠΜ με μια διεύθυνση ηλ. ταχυδρομείου και όταν αρχίσουμε θα σε ενημερώσω για τις μεταφράσεις, αν και δεν νομίζω να υπάρχει πολύ υλικό προς μετάφραση αφού η μεγαλύτερη έκταση του κειμένου είναι η ίδια με την προηγούμενη έκδοση και μεταφρασμένη. Αυτή η έκδοση (και λογικά κάθε επόμενη έκδοση) θα είναι περισσότερο συνδυασμός του ήδη μεταφρασμένου υλικού, διόρθωση του όπου κρίνεται απαραίτητο και λιγότερο μετάφραση νέων παραγράφων. Βέβαια μπορεί να γίνει μετάφραση του βιβλίου από την αρχή ... αλλά αφού υπάρχει ήδη το υλικό θα είναι τζάμπα κόπος, καλύτερα συνδυασμός-μετάφραση και διάθεση περισσότερου χρόνου στην επιμέλεια του κειμένου.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 23 Οκτ 2010, 10:23

Καλημέρα, αν έχετε λίγο χρόνο και θέλετε, επιμεληθείτε την τελευταία αναθεωρημένη έκδοση του εγχειριδίου (http://dl.dropbox.com/u/382986/ubuntu-manual/UbuntuManual.html), και αν βρείτε κάποιο bug είτε στο κείμενο είτε γραμματικό είτε συντακτικό είτε αφορά το περιεχόμενο του κειμένου (π.χ παρωχημένες πληροφορίες για μια λειτουργία), στείλτε μου ΠΜ σχετικά ή (καλύτερα) αναφέρτε το σφάλμα στη σελίδα https://bugs.launchpad.net/~ubuntu-manual (πρέπει να έχετε λογαριασμό στο launchpad). Για παράδειγμα μπορείτε να "ξεφυλλίζετε" το εγχειρίδιο και ταυτόχρονα να ελέγχετε αν όντως αυτά που γράφει το βιβλίο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα της 10.10 -τα μενού είναι σωστά κτλ-. Δεν είναι και καμία τρομερή διαδικασία όπως καταλαβαίνετε, όλοι μπορούν να προσφέρουν, το μόνο που χρειάζεται είναι να κατανοείς αγγλικό κείμενο -οι περισσότεροι έχουμε βασικές γνώσεις στα αγγλικά οπότε ... ;) -.

Σε αυτή τη φάση, έτυχε πολλά βασικά μέλη της ομάδας να μην μπορούν να προσφέρουν, οπότε η συμβολή της υπόλοιπης κοινότητας είναι πιο επιτακτική από ποτέ για το πρωτότυπο αγγλικό εγχειρίδιο (δεν μιλάμε για μεταφρασμένο ακόμα γιατί δεν έχουν τελειώσει όλες οι δουλειές του πρωτοτύπου -http://pad.ubuntu-uk.org/ump-10-10-pr-log-).

υγ: Οι εικόνες δεν έχουν ακόμα ανανεωθεί οπότε μην τις λάβετε υπόψιν. Αν δημιουργηθεί μια μικρή ομάδα για αυτόν τον σκοπό 3+ άτομα, μπορούμε να διαχειριστούμε το φόρτο εργασίας πιο αποδοτικά, οπότε δηλώστε ενδιαφέρον μέσω ΠΜ ή εδώ.

Ελπίζω η ελληνική κοινότητα να έχει δυναμική παρουσία σε αυτή την προσπάθεια :).
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό michael_k » 24 Οκτ 2010, 22:16

count me in!
Δυστυχώς μου τρέχουν πολλά παράλληλα αλλά θα κάνω μια διαχείριση χρόνου και έστω και λίγο θα βοηθήσω! Παιδιά βάλτε ένα χεράκι όσοι μπορείτε να αφιερώσετε έστω και 15 λεπτά της ημέρας σας, μπορεί να κάνουν τη διαφορά!
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Χαμηλό / Προγραμματισμός: Όχι / Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό Ubuntu 10.10 (32bit)
Η/Υ&Μοντέλο: Intel Core2 Duo 6400 @ 2.13GHz / 2GB / NVidia GF 7300 LE / Intel HDA VIA VT82xx / 23" LΕD, 1920x1080
Εκτυπωτής Canon Pixma MP510, Webcam Trust WB6250X
michael_k
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 23:03
IRC: michael_k
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 05 Ιουν 2011, 13:49

Αν και αρκετά αργοπορημένα η αγγλική έκδοση του εγχειριδίου για το 10.10 είναι διαθέσιμη http://ubuntu-manual.org/. Αν ενδιαφέρεστε για την μετάφραση του, δείτε το viewtopic.php?f=36&t=9695.

Σχετικά με τους λόγους της αργοπορημένης έκδοσης του εγχειρίδιο:
Spoiler: show
Η ομάδα του Ubuntu Manual όπως καταλαβαίνετε είναι εθελοντική, έτσι πολλά μέλη της κατά τη διάρκεια της συγγραφής του βιβλίου, λόγω υποχρεώσεων εγκαταλείπουν το έργο με λογική συνέπεια να πηγαίνουμε πιο πίσω από ότι είχαμε προγραμματίσει.

Επίσης ο project leader έφυγε λόγω υποχρεώσεων από το project και έτσι έμεινε η ομάδα λίγο "ξεκρέμαστη" γιατί δεν υπήρχαν καθορισμένες αρμοδιότητες στα μέλη του project, με λίγα λόγια απο την ίδρυση του project μέχρι και πριν λίγο καιρό ο καθένας έκανε ότι μπορούσε. Τώρα όμως οργανωνόμαστε σαν project και πιστεύω θα αποκτήσουμε μια σταθερότητα στον χρόνο έκδοσης των εγχειριδίων και στην ποιότητα του περιεχομένου.


Η ομάδα του Ubuntu Manual είναι πάντα ανοιχτή σε ιδέες, κριτικές και σε νέα μέλη !
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 06 Νοέμ 2011, 13:23

Γίνονται σωστά βήματα στο project πλέον, να αναμένετε σύντομα το βίβλίο για την 11.10 !

Αν θέλετε να βοηθήσετε, είτε σχολιάζοντας το εγχειρίδιο είτε βρίσκοντας τυπογραφικά λάθη και παραλήψεις δείτε αυτό:

έγραψε:Want you to contribute to the Ubuntu Manual project ? We need you!

The latest revision of the book, but not the final :). You can review, proofread and comment the book very easily. Everyone can help, even novice users !

Find 10 or as many bugs and typos you can, and earn a position to the credits !

http://ubuntu-manual.org/proofread/gswu1110/en
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 18 Φεβ 2012, 03:40

Χαιρετώ ! Έχουμε ένα θέμα τελευταία στο Ubuntu Manual, με τα screenshots...
Στην ουσία αυτό που μένει για την δημοσίευση του βιβλίου, είναι η τελειοποίηση των screenshots. Τα διάφορα screenshots τραβήχτηκαν σε διαφορετικές αναλύσεις, κάτι που δημιουργεί το πρόβλημα, οπότε στην πράξη πρέπει να τα ξανατραβήξουμε... Αν έχετε λίγο χρόνο και διάθεση να βοηθήσετε δείτε το παρακάτω, και για ό,τι απορίες έχετε εδώ είμαι :).

Μπορούμε να δώσουμε ένα δυναμικό παρόν ως ελληνική κοινότητα του Ubuntu σε αυτό το project !

https://lists.launchpad.net/ubuntu-manual/msg02899.html
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 29 Μαρ 2012, 19:50

Έχει κάτι μέρες που βγήκε και η 11.10 έκδοση του εγχειριδίου, αν και αρκετά αργοπορημένα και έξω από το πρόγραμμα.

http://ubuntu-manual.org/download/11.10/en_US/screen

Μπορείτε να κατεβάσετε την πρωτότυπη έκδοση του εγχειριδίου (στα αγγλικά) από την σελίδα: http://ubuntu-manual.org/

Επίσης αν ενδιαφέρεστε να συμμετέχετε για την επόμενη έκδοση 12.04, γίνεται μια ανοιχτή συνάντηση/meeting αυτή τη βδομάδα, δείτε περισσότερα εδώ: https://lists.launchpad.net/ubuntu-manual/msg02925.html. Αν θέλετε να ρωτήσετε κάτι σχετικά με το project μπορείτε να μου στείλετε ΠΜ.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 16 Απρ 2012, 12:41

Υπάρχουν κάποια διαθέσιμα κεφάλαια και ενότητες για το Ubuntu Manual 12.04, αν ενδιαφέρεστε δείτε το http://ubuntu-manual.org/jobs.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 21 Ιουν 2012, 16:13

Μέχρι τώρα όλα πάνε καλά οπότε γύρω στη 1 Ιουλίου το "Getting Started with Ubuntu 12.04" λογικά θα έχει "εκδοθεί".

Δεν μένει πολύ καιρός μέχρι τότε οπότε νομίζω πως είναι καιρός να οργανωθούμε για τη μετάφραση και έκδοση του εγχειριδίου στα ελληνικά το συντομότερο δυνατό. Αρχικά ας δούμε πόσοι ενδιαφέρονται για τη μετάφραση του εγχειριδίου και τι χρόνο διαθέτει ο καθένας (είτε γράψτε σε αυτό το θέμα είτε στείλτε μου ΠΜ).
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό Geochr » 21 Ιουν 2012, 18:16

c7p έγραψε:Αρχικά ας δούμε πόσοι ενδιαφέρονται για τη μετάφραση του εγχειριδίου και τι χρόνο διαθέτει ο καθένας (είτε γράψτε σε αυτό το θέμα είτε στείλτε μου ΠΜ).

Η μετάφραση θα γίνει μέσω launchpad ή με κάποιο μεταφραστικό πρόγραμμα ;
Γνώσεις ⇛Linux: Μαθαίνω αργά ┃ Προγραμματισμός: Ελάχιστο ┃ Αγγλικά: Μέτρια

  • Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 16,04LTS
    ⇛Intel Core i3-2365M CPU @1.40GHz ‖ RAM 7780 MB ‖ Acer Aspire V5-571
Άβαταρ μέλους
Geochr
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2466
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2010, 01:39
Τοποθεσία: Περιστέρι - Αίγινα
Launchpad: geochr
IRC: Geochr
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Οδηγοί - How to - Tutorials

cron