Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

...το μέρος για να ξεκινήσετε!

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Παρακαλώ να επιλέξετε, με προσοχή, την άδεια που θέλετε να έχουν οι οδηγοί που συγγράφετε.
Πληροφορίες για τις άδειες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Άμα επιθυμείτε κάποια άλλη άδεια επικοινωνήστε με κάποιο Διαχειριστή είτε Συντονιστή.

Σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία http://imagebin.ubuntu-gr.org για τις εικόνες.

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 21 Ιουν 2012, 19:17

Geochr έγραψε:
Η μετάφραση θα γίνει μέσω launchpad ή με κάποιο μεταφραστικό πρόγραμμα ;


Την προηγούμενη φορά είχε γίνει μέσω launchpad, αλλά υπήρχαν μεταφραστές που χρησιμοποιούσαν και πρόγραμμα της επιλογής τους. Βέβαια έγινε από πριν καταμερισμός του υλικού.
Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσουμε πιλοτικά ως ελληνική ομάδα το transifex, αν δεν υπάρχει αντίρρηση, έτσι ώστε να δούμε αν υπερτερεί του launchpad για το συγκεκριμένο Project και στη συνέχεια να μοιραστούμε την εμπειρία μας ως LoCο team με τις υπόλοιπες μεταφραστικές ομάδες και το project.

Γενικά οι μεταφραστές είναι δυσαρεστημένοι από το launchpad επειδή χάνονται μεταφράσεις από εκδόσεις σε εκδόσεις του εγχειριδίου και όχι μόνο. Εκτός αυτού το transifex δίνει πολύ περισσότερες ευκολίες τόσο στον maintainer (καλύτερη διαχείριση) όσο και στους μεταφραστές (ενσωματωμένο γλωσσάριο, αυτόματη μετάφραση κτλ), βέβαια όλα αυτά στην θεωρία καθώς δεν το έχω δοκιμάσει ως μεταφραστής.

Αν έχετε άλλες προτάσεις ευχαρίστως να τις δούμε και αυτές :).
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 21 Ιουν 2012, 21:02

Ενδιαφέρομαι κι εγώ να συμμετέχω για το manual του 12.04.
Όποιον τρόπο και να χρησιμοποιήσουμε, δεν νομίζω πως θα υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Μόνο για το πόσο χρόνο μπορώ να διαθέσω μη με ρωτήσετε, γιατί δεν έχω ιδέα. Ελπίζω να μην έχω και πολύ :P , αλλά μάλλον θα έχω αρκετό.
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό simosx » 22 Ιουν 2012, 14:46

c7p έγραψε:
Την προηγούμενη φορά είχε γίνει μέσω launchpad, αλλά υπήρχαν μεταφραστές που χρησιμοποιούσαν και πρόγραμμα της επιλογής τους. Βέβαια έγινε από πριν καταμερισμός του υλικού.
Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσουμε πιλοτικά ως ελληνική ομάδα το transifex, αν δεν υπάρχει αντίρρηση, έτσι ώστε να δούμε αν υπερτερεί του launchpad για το συγκεκριμένο Project και στη συνέχεια να μοιραστούμε την εμπειρία μας ως LoCο team με τις υπόλοιπες μεταφραστικές ομάδες και το project.


Δε γνωρίζω πως μπορείς να συνεργαστείς στη μετάφραση στο transifex διότι δεν το έχω δοκιμάσει (δε χρειάστηκε να το δοκιμάσω).
Από τη στιγμή που αναφέρεις ότι γίνεται, είναι εντάξει και το κάνουμε εκεί. Είσαι το κατάλληλο άτομο να ηγηθείς την προσπάθεια και οι υπόλοιποι θα ακολουθήσουμε.
Με το Transifex ως ελληνική εταιρία, θα είναι πολύ χρήσιμο να κάνουμε την προσπάθεια και να καταγράψουμε την εμπειρία.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 24 Ιουν 2012, 04:14

Το εγχειρίδιο είναι σχεδόν έτοιμο, διορθώνονται κάποια πράγματα στο index και περιμένουμε την δική σας ματιά και ενεργή συμμετοχή για να διορθώσουμε τα όποια λάθη μας ξέφυγαν.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή, χάρις το crocodocs μια υπηρεσία για σχολιασμό και ανάγνωση pdf. Απλώς κάνετε σχόλιο όπου βρείτε κάποιο λάθος ή κάτι να πείτε και μετά διάφοροι contributors θα κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές !
Φυσικά αν υπάρχει ουσιώδης συνεισφορά κερδίζετε μια θέση στα μνεία του βιβλίου !
http://ubuntu-manual.org/proofread/gswu1204/en

Διαδώστε το !
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 30 Ιουν 2012, 23:24

Το manual για την 12.04 είναι γεγονός !

http://ubuntu-manual.org/

έγραψε:
Hello, everyone.

Getting Started with Ubuntu 12.04 has been published! You can
download a copy of the new manual from our website at
<http://ubuntu-manual.org/> or purchase a printed copy via
<http://ubuntu-manual.org/buy/gswu1204/en_US>.

Getting Started with Ubuntu 12.04 is a comprehensive beginner's guide
designed for the Ubuntu operating system. It is written under an open
source license and is free for you to download, read, modify, and
share.

This manual will help you become familiar with everyday tasks such as
surfing the web, listening to music, and scanning documents. With an
emphasis on easy-to-follow instructions, it is suitable for all levels
of experience.

Getting Started with Ubuntu 12.04 is created by a team of volunteer
authors and editors. If you'd like to join the team and help produce
the next version of the manual, you can find more information at
<http://ubuntu-manual.org/getinvolved>.

—Kevin Godby
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό Learner » 30 Ιουν 2012, 23:36

c7p έγραψε:Το manual για την 12.04 είναι γεγονός !

http://ubuntu-manual.org/


Βλέπω και έναν Greek στα Gredits .. ποιος να είναι άραγε ; :P

Το κατέβασα ήδη.. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ δουλειά.. !!!

:clap: :clap:

Άντε και το Ελληνικό σύντομα !!
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό c7p » 01 Ιούλ 2012, 14:31

Ώρα για μετάφραση ! Το manual θα είναι διαθέσιμο για μετάφραση σε λίγες μέρες ή ώρες από το launchpad. Έχω ήδη ανεβάσει το αρχείο στο transifex για testing, οπότε όποιος θέλει να δει τι κάνει αυτή η πλατφόρμα ας κάνει ένα λογαριασμό - https://www.transifex.com - και αν σας αρέσει προχωράμε από εκεί, αλλιώς αν υπάρχει δυσαρέσκεια θα κάνουμε τη μετάφραση από το launchpad.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό Geochr » 02 Ιούλ 2012, 23:11

Τελικά η μετάφραση που θα γίνει ; lauchpad ή transifex ; Ρωτάω για να μη μεταφράζουμε άδικα, είτε στο ένα είτε στο άλλο.
Γνώσεις ⇛Linux: Μαθαίνω αργά ┃ Προγραμματισμός: Ελάχιστο ┃ Αγγλικά: Μέτρια

  • Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 16,04LTS
    ⇛Intel Core i3-2365M CPU @1.40GHz ‖ RAM 7780 MB ‖ Acer Aspire V5-571
Άβαταρ μέλους
Geochr
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2466
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2010, 01:39
Τοποθεσία: Περιστέρι - Αίγινα
Launchpad: geochr
IRC: Geochr
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό simosx » 03 Ιούλ 2012, 00:27

Geochr έγραψε:Τελικά η μετάφραση που θα γίνει ; lauchpad ή transifex ; Ρωτάω για να μη μεταφράζουμε άδικα, είτε στο ένα είτε στο άλλο.


Ο c7p έβαλε το αρχείο στο transifex. Δοκίμασα να μεταφράσω και είδα ότι δεν έχω κάποια δικαιώματα που απαιτούνται.
Ο c7p έστειλε με pm ότι θα είναι διαθέσιμος ξανά στο τέλος της εβδομάδας για να το κοιτάξει.
Οπότε, δες και εσύ στο
https://www.transifex.com/projec...................................04-series/
αν λειτουργεί για σένα.
Τελευταία επεξεργασία από simosx και 03 Ιούλ 2012, 12:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Ubuntu Manual, Εγχειρίδιο του Ubuntu (για αρχάριους)

Δημοσίευσηαπό Learner » 03 Ιούλ 2012, 07:43

Η συζήτηση για την μετάφραση συνεχίζεται εδώ viewtopic.php?f=36&t=9695&start=100#p251957

About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Οδηγοί - How to - Tutorials