Ομαλή εισαγωγή στο Kubuntu.

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Ομαλή εισαγωγή στο Kubuntu.

Δημοσίευσηαπό kzlazy » 25 Ιαν 2010, 10:59

Επειδή τον τελευταίο καιρό το θέμα του Kubuntu με «έτρωγε», βλέποντας σχόλια για το KDE και εικόνες από desktops είπα να του δώσω μια ευκαιρία. Το είχα ξανακάνει παλιότερα χωρίς να επιμείνω, οπότε και κάμφθηκα τελικά. Τώρα όμως ήρθε η ώρα...

Αυτό που θέλω είναι να μου πείτε, όσοι το χρησιμοποιείτε, είναι τι ρυθμίσεις κάνετε και τι εργαλεία (προγράμματα κλπ) εγκαθιστάτε ξεκινώντας με το σύστημα (όταν το στήνετε)...

Εκτός αυτού έχω και δύο τρεις συγκεκριμένες ερωτήσεις :

1.Πως διαχειρίζεστε το λογισμικό; Υπάρχει το Kpackage kit. Δουλεύει καλά; Δεν θέλω να πέσω στη λούμπα που πέφτουν αυτοί που ξεκινούν linux από windows και μεταφέρουν το λογισμικό τους για λόγους συνήθειας. Θέλω κατά το δυνατόν native λογισμικό (με την έννοια των qt βιβλιοθηκών και εφαρμογών και όχι gtk, όσο γίνεται). Πχ βρήκα τον ωραιότατο Krusader αντί του επίσης ωραιότατου gtk meld.
2.Ποιόν browser χρησιμοποιείτε; Παίζει καλά ο Konqueror; Δεν είμαι και πολύ των add-ons αλλά το noscript και το adblock flashblock ή αντίστοιχες λειτουργίες θα τις ήθελα.
3.Πως επιτυγχάνεται η αλλαγή θέματος για όλες τις εφαρμογές; Μέχρι τώρα το open office παίζει σε light θέμα ενώ κατά τα άλλα έχω σκοτεινά θέματα.
4.Και τελος. Πως διαχειρίζεστε την taskbar. Τα μεγάλα και πολλά εικονίδια χρησιμοποιούν πολύ χώρο και εγώ συνήθως έχω πολλά παράθυρα ανοιχτά ταυτόχρονα. Ως τώρα με βόλευε το διπλό gnome panel όπου είχα άπειρα εικονίδια στο πάνω και όλη τη μπάρα κάτω σχεδόν ελεύθερη. Τώρα θα αλλάξω συνήθεια αλλά πως γίνεται αυτό λίγο να διευκολυνθεί;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις. Εχω διαβάσει τον οδηγό ρύθμισης επιφάνειας εργασίας του KDE 4.2 που βρίσκεται αλλού στο φόρουμ. Θα ήθελα απαντήσεις στα παραπάνω αλλά και κάποιες συμβουλές για το τι κάνετε όταν ξεκινάτε ένα νέο σύστημα Kubuntu. Τι θεωρείτε απαραίτητο ή/και απλά πολύ πρακτικό.
Now there sits a man with an open mind. You can feel the draft from here...
Groucho (τι θα πει ποιός Groucho) ?

Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Μέτριο / Προγραμματισμός: Όχι / Αγγλικά: Καλά
Arch 64b με KDE
Acer Aspire 5680 laptop / Intel core 2 duo / 2 x 2048 Mb / nVidia GeForce Go 7600 / 1280x800
Άβαταρ μέλους
kzlazy
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2008, 15:02
Εκτύπωση

Re: Ομαλή εισαγωγή στο Kubuntu.

Δημοσίευσηαπό ftso » 25 Ιαν 2010, 12:14

1-2) To kpackagekit για βασική δουλειά είναι μια χαρά. Η μόνη ρύθμιση που του έκανα και βολεύει είναι στα filters -> view in groups
Αν είναι να κάνω αναβάθμιση τότε πάντα χρησιμοποιώ
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo aptitude update && sudo aptitude dist-updrade
.
Βέβαια λόγο ευκολίας κάνω τις περισσότερες δουλειές μου μέσω cli.
Κατά τα άλλα η μόνη εφαρμογή που ίσως θες να εγκαταστήσεις και είναι gtk είναι ο firefox και το Οο.
Παρόλα αυτά ο konqueror τελευταία έχει speedάρει πολύ μετά την σχετική παύση ανάπτυξης που πέρασε και στην 10.04 υπολογίζω πως θα είναι και πάλι μια πάρα πολύ καλή επιλογή.

4)Μπορείς να βάλεις όσες μπάρες θέλεις. Επίσης εκτός των κλασσικών panel υπάρχουν και άλλες με εφε-θέματα κτλ.
Πχ daisy plasmoid...
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization