γιατι οχι σε linux?

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

γιατι οχι σε linux?

Δημοσίευσηαπό nikpapazoglou » 20 Φεβ 2010, 20:36

ειμαι σε αυτο το σαιτ (http://www.fomny.org/Russia-tv.php)και δεν μου ανοιγει.μπορω να κανω κατι?
για το καναλι eurosport
Γνώσεις ⇛ Linux: Το παλεύω ┃ Προγραμματισμός: Ναι PLC Simatic - Arduino┃ Αγγλικά: Κάτι λίγα Λειτουργικό σε Laptop 3567 (i7-7500U/8GB/256GB/Radeon R5 M430/FHD/W10): Linux Mint xfce 18.3 - Windows 10

Η πραγματικότητα είναι μια ψευδαίσθηση που οφείλεται στην έλειψη οινοπνεύματος
Άβαταρ μέλους
nikpapazoglou
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 27 Οκτ 2009, 23:46
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
IRC: NIKPAPAZ
Εκτύπωση

Re: γιατι οχι σε linux?

Δημοσίευσηαπό klaipelas » 20 Φεβ 2010, 23:56

Εγω μπαινω κανονικα: http://img52.imageshack.us/img52/2705/screenshotdm.png
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu U.E 3.4 (12.04) 64bit - (Windows 7 Ultimate) VMWare Workstation
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz ┃ MSI Eclipse SLI ┃ Gainward GTX-285 2 GB ┃ Ram 6GB ┃ HD Audio ┃ TFT 22'' 1680Χ1050
Άβαταρ μέλους
klaipelas
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 360
Εγγραφή: 19 Μαρ 2009, 16:48
Τοποθεσία: Αγρινιο Αιτωλοακαρνανιας
Εκτύπωση

Re: γιατι οχι σε linux?

Δημοσίευσηαπό panligo » 20 Φεβ 2010, 23:59

Και εγώ κανονικά το βλέπω...
Άβαταρ μέλους
panligo
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: 29 Ιαν 2009, 22:44
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: γιατι οχι σε linux?

Δημοσίευσηαπό positron » 21 Φεβ 2010, 00:10

Επιλεξτε ενα καναλι και θα δειτε οτι οντως δεν παιζει.. Κριμα, λενε κιολας οτι υποστηριζουν Firefox...

Προδιαγραφές ⇛ AMD Phenom 9950 Quad-Core Processor│Mobo :Asus M3A78 Pro│ 2 GiB Ram│ nVidia 9800 GS │ Intel HDA │ 1440x900

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
positron
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 30 Ιουν 2009, 17:50
Τοποθεσία: Eindhoven
Εκτύπωση

Re: γιατι οχι σε linux?

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 21 Φεβ 2010, 01:31

Δες το απο εδω
http://tv-online-channels.com/
http://livetv.ru/en/
http://www.fromsport.com/

καπου θα το βρεις! :mrgreen:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: γιατι οχι σε linux?

Δημοσίευσηαπό klaipelas » 21 Φεβ 2010, 16:25

Επιλεγω καναλι και παιζει κανονικα: http://img28.imageshack.us/img28/9398/18697406.png
Εχοντας εγκαταστησει τους κωδικες, απεγκατεστησε τον totem-mozilla και εγκατεστησε το προσθετο του mozilla mediaplayerconnectivity και επελεξε να τα παιζει ολα ο vlc. Αυτο εχω κανει εγω και δεν αντιμετωπιζω κανενα προβλημα σε παρομοιες σελιδες. ;) ;) ;)
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu U.E 3.4 (12.04) 64bit - (Windows 7 Ultimate) VMWare Workstation
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz ┃ MSI Eclipse SLI ┃ Gainward GTX-285 2 GB ┃ Ram 6GB ┃ HD Audio ┃ TFT 22'' 1680Χ1050
Άβαταρ μέλους
klaipelas
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 360
Εγγραφή: 19 Μαρ 2009, 16:48
Τοποθεσία: Αγρινιο Αιτωλοακαρνανιας
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet