αναβαθμιση ubuntu 10.4 κ εχασα τα windows xp  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

αναβαθμιση ubuntu 10.4 κ εχασα τα windows xp

Δημοσίευσηαπό anargi13 » 07 Μάιος 2010, 16:31

καλησπερα σας!!!!εγινε αναβαθμιση σε 10.4 κ εχασα τα windows.οταν επιλεγω τα windows στο boot μου ενα κερσορα με μαυρη οθονη κ μενει εκει....δοκιμασα τις λυσεις αλλα κ παλι δεν εγινε τπτ....εχετε κατι να προτεινετε???ευχαριστω πολυ εκ των προτερων... :crazy: :crazy: :thumbdown: :thumbdown:
anargi13
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 24 Δεκ 2009, 04:13
Εκτύπωση

Re: αναβαθμιση ubuntu 10.4 κ εχασα τα windows xp

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 07 Μάιος 2010, 17:43

Όπως έγραψα και σ' ένα άλλο νήμα με παρόμοια προβλήματα: Κάτι που επίσης μπορεί να μας βοηθήσει να καταλάβουμε τι συμβαίνει είναι το boot info script. Αφού το κατεβάσεις, βάλτο σ' έναν φάκελο μέσα το /home εκτός από την Επιφάνεια εργασίας (υπάρχει κάποιο bug με την επιφάνεια εργασίας και την πρόσβαση σ' αυτήν από τερματικό) και το τρέξετε σύμφωνα με τις οδηγίες, δηλ. δες την εντολή κάτω αντικαθιστώντας το φάκελος με το όνομα του φακέλου μέσα στον οποίο αποθήκευσες το σκριπτ, και θα δημιουργηθεί στον ίδιο φάκελο που είναι το σκριπτ το αρχείο RESULTS.txt. Ανοίξτε το και κάντε αντιγραφή κι επικόλληση όλου του περιεχομένου του εδώ βάζοντάς το μέσα code tags (επιλέξτε όλο το κείμενο και πατήστε το κουμπάκι Κώδικας (ή code tags).

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo bash [φάκελος]/boot_info_script055.sh


Κάποιος πρότεινε επίσης να δοκιμάστε να διορθώστε το πρόβλημα με Super Grub Disk.

Επίσης μπορείς να προσπαθήσεις να επαναφέρεις τον bootloader των xp. Αν αυτό πετύχει και αποκτήσεις πρόσβαση στα xp, μετά το μόνο που θα πρέπει να κάνεις είναι να επαναφέρεις τον grub bootloader. Υπάρχουν στους οδηγούς που έχουμε οδηγίες γι' αυτό.

Τελευταία λύση απελπισίας: Αφού πάρεις πρώτα backup όλα τα σημαντικά σου αρχεία τόσο από το ubuntu όσο κι από xp (προϋποθέτει ότι έχεις πρόσβαση στον δίσκο με τα xp μέσα από ubuntu), στήνεις τα πάντα από την αρχή, δηλ. σβήνεις όλα τα διαμερίσματα του δίσκου αφήνοντας τον δίσκο αφορμάριστο, εγκαθιστάς πρώτα τα xp και στην συνέχεια το ubuntu.
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: αναβαθμιση ubuntu 10.4 κ εχασα τα windows xp

Δημοσίευσηαπό aris0978 » 07 Μάιος 2010, 22:33

ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΤΕ ΠΙΟ ΑΝΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥΚΑΤΑΛΑΒΑ;
aris0978
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 07 Μάιος 2010, 22:20
Εκτύπωση

Re: αναβαθμιση ubuntu 10.4 κ εχασα τα windows xp

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 08 Μάιος 2010, 02:08

@ aris0978: Σε παρακαλώ να μην γράφεις όλα κεφαλαία γιατί σε όλα τα φόρουμ διεθνώς αυτό ερμηνεύεται σαν να φωνάζεις για να μην πω γκαρίζεις.

Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα αυτό:

Εγκατάσταση του testdisk:

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install testdisk
sudo testdisk


1η οθόνη: Επιλέξτε "No Log" και πατήστε Enter.
2η οθόνη: Επιλέξτε τον σκληρό δίσκο που περιέχει το διαμέρισμα με τα windows και επιλέξτε "proceed" (η επιλογή των εντολών στο κάτω μέρος γίνεται με τα βελάκια του πληκτρολογίου) και Enter (εάν μετά από αυτή την οθόνη δεν σας βγάλει απευθείας στην 3η οθόνη, αλλά σε μία οθόνη που δηλώνει ότι υπάρχουν κρυφοί τομείς (hidden sectors are present) μαζί μ' έναν πίνακα τομέων απλά πατήστε Enter για συνέχεια)
3η οθόνη: "intel" (είναι ήδη προεπιλεγμένο) και Enter
4η οθόνη: "advanced" και Enter
5η οθήνη: Επιλέξτε το διαμέρισμα συστήματος των Windows και "boot" και Enter
6 οθόνη: "BackupBS" και Enter
7 οθήνη: πατήστε "Y" για επιβεβαίωση
μετά πατήστε επανειλημμένα "q" μέχρι να τερματιστεί testdisk, κάντε επανεκκίνηση και δείτε αν μπορείτε πλέον να μπείτε στα Windows. Εάν στην 6η οθόνη δεν υπάρχει η επιλογή "BackupBS" αυτό συνήθως σημαίνει ότι το αρχικό και το backup boot sector είναι ίδια, και πιθανώς το πρόβλημα είναι κάπου αλλού. Αλλά μπορεί επίσης να σημαίνει ότι το backup boot sector είναι διαβρωμένο, οπότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την εντολή "fixboot" μέσα από την κονσόλα αποκατάστασης του Windows CD για να επιδιορθώστε το boot sector.

Μετά την επιδιόρθωση του boot sector των Windows, ίσως χρειαστεί να ενημερώσετε το Grub Menu με την εντολή:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo update-grub


Εδώ έχω μια αμφιβολία, αν αρκεί αυτό (αλλά αν δεν δουλέψει αυτό είμαι σίγουρος ότι θα δουλέψει η 3η μέθοδος επαναφοράς του grub στους οδηγούς που έχουμε).
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: αναβαθμιση ubuntu 10.4 κ εχασα τα windows xp

Δημοσίευσηαπό anargi13 » 10 Μάιος 2010, 14:29

ευχαριστω πολυ παιδια...το προβλημα μου λυθηκε με τν δευτερη λυση που μου προτεινατε....με το testdisk...σας ευχαριστω παρα πολυ..... :clap: :clap: :thumbup: :bow: :bow:
anargi13
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 24 Δεκ 2009, 04:13
Εκτύπωση

Re: αναβαθμιση ubuntu 10.4 κ εχασα τα windows xp

Δημοσίευσηαπό ilpapp » 14 Μάιος 2010, 22:45

Συγγνωμη που γραφω σε συνεχεια του ιδιου θεματος αλλα μ;αλλον το προβλημα μου ειναι μεγαλυτερο αλλα ξεκιναει απο την ιδια βαση.
Μετα απο αναβαθμιση σε 10.4 εχασα τα windows xp και 7 .!!!
O Grub 2 λοιπον ειχε κατα το boot το ubuntu 9.4 και τον bootloader των windows 7
ο οποιος μου εδινε την επιλογη για φορτωση XP η windows 7.
Μετα την αναβαθμιση λοιπον ο bootloader των windows υπαρχει στον Grub 2 αλλα με βγαζει σε μαυρη οθονη !!!
Δοκιμασα τα παραπανω αλλα η μαυρη οθονη παραμενει.
Υπαρχει καποιος διαθεσιμος για βοηθεια ??????????
Ευχαριστω εκ τν προτερων
Γνώσεις ⇛ Linux:Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Ubuntu 9.10 studio 64bit σε Desktop
Προδιαγραφές ⇛ Core(TM)2 Duo E8400 3.00GHz│ 4Gb │ Nvidia 9300 │ Audigy 2 │ LG W2361V-PF 1920x1080
Άβαταρ μέλους
ilpapp
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 27 Οκτ 2009, 12:10
Εκτύπωση

Re: αναβαθμιση ubuntu 10.4 κ εχασα τα windows xp  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 18 Μάιος 2010, 16:29

Δοκίμασε να επαναφέρεις τον bootloader των Windows 7 με το CD/DVD εγκατάστασης των 7. Αν τα καταφέρεις και μπορείς να φορτώνεις και 7 και ΧΡ μετά πας στην επαναφορά του grub, σύμφωνα με τον οδηγό που έχουμε (δοκίμασε την 2η και την 3η μέθοδο, κι αν δεν δοκιμάζεις και την πρώτη). ;) Αν δεν καταφέρεις τίποτα ούτε έτσι, τότε είναι ώρα να πάρεις back-up όλων των σημαντικών αρχείων στα διαμερίσματα των Windows και να ξαναεγκαταστήσεις τα πάντα από την αρχή. :cry:
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: αναβαθμιση ubuntu 10.4 κ εχασα τα windows xp

Δημοσίευσηαπό Relcone » 01 Ιούλ 2010, 23:37

Epirotes έγραψε:@ aris0978: Σε παρακαλώ να μην γράφεις όλα κεφαλαία γιατί σε όλα τα φόρουμ διεθνώς αυτό ερμηνεύεται σαν να φωνάζεις για να μην πω γκαρίζεις.

Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα αυτό:

Εγκατάσταση του testdisk:



Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install testdisk
sudo testdisk


1η οθόνη: Επιλέξτε "No Log" και πατήστε Enter.
2η οθόνη: Επιλέξτε τον σκληρό δίσκο που περιέχει το διαμέρισμα με τα windows και επιλέξτε "proceed" (η επιλογή των εντολών στο κάτω μέρος γίνεται με τα βελάκια του πληκτρολογίου) και Enter (εάν μετά από αυτή την οθόνη δεν σας βγάλει απευθείας στην 3η οθόνη, αλλά σε μία οθόνη που δηλώνει ότι υπάρχουν κρυφοί τομείς (hidden sectors are present) μαζί μ' έναν πίνακα τομέων απλά πατήστε Enter για συνέχεια)
3η οθόνη: "intel" (είναι ήδη προεπιλεγμένο) και Enter
4η οθόνη: "advanced" και Enter
5η οθήνη: Επιλέξτε το διαμέρισμα συστήματος των Windows και "boot" και Enter
6 οθόνη: "BackupBS" και Enter
7 οθήνη: πατήστε "Y" για επιβεβαίωση
μετά πατήστε επανειλημμένα "q" μέχρι να τερματιστεί testdisk, κάντε επανεκκίνηση και δείτε αν μπορείτε πλέον να μπείτε στα Windows. Εάν στην 6η οθόνη δεν υπάρχει η επιλογή "BackupBS" αυτό συνήθως σημαίνει ότι το αρχικό και το backup boot sector είναι ίδια, και πιθανώς το πρόβλημα είναι κάπου αλλού. Αλλά μπορεί επίσης να σημαίνει ότι το backup boot sector είναι διαβρωμένο, οπότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την εντολή "fixboot" μέσα από την κονσόλα αποκατάστασης του Windows CD για να επιδιορθώστε το boot sector.

Μετά την επιδιόρθωση του boot sector των Windows, ίσως χρειαστεί να ενημερώσετε το Grub Menu με την εντολή:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo update-grub


Εδώ έχω μια αμφιβολία, αν αρκεί αυτό (αλλά αν δεν δουλέψει αυτό είμαι σίγουρος ότι θα δουλέψει η 3η μέθοδος επαναφοράς του grub στους οδηγούς που έχουμε).


Έκατσα σήμερα από τις 11 το πρωί μέχρι τώρα (12 ώρες +) για να λύσω αυτό το πρόβλημα
έπειτα από πολύ ψάξιμο και ταλαιπωρία και δοκιμάζοντας σχεδόν τα πάντα από αυτά που βρήκα με την "αναζήτηση" στο φόρουμ
τα κατάφερα, για εμένα δούλεψε η τρίτη μέθοδος και όσα είπε στην παράθεση ο φίλος μας ο Epirotes.
Σας ευχαριστώ όλους!
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός:ΟΧΙ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 12.4 lts 32bit
Προδιαγραφές ⇛ GIGABYTE GA-Z68X-UD4-B3, Intel (R) Core i7 - 2600k CPU 3,40 GHz, RAM 8G (Corsair 2x4 GB 1600MHz), SAPPHIRE FLEX HD 6970 2GB GDDR5, SAMSUNG TFT 19.
Relcone
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010, 17:40
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα