Συντονιστής: adem1






siopi έγραψε:Ποιά είναι η γνώμη σας για τα Sony Vaio?
Σκέφτομαι να πάρω το συγκεκριμένο http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GP ... 1S1E-B.htm καθώς μου φαίνεται αρκετά καλό ,αλλά επειδή είναι αρκετά τα λεφτά θα θελα και την γνώμη σας.
Είχε κανείς πρόβλημα?

siopi έγραψε:Έτσι έχω ακούσει και εγώ.Με ένα search είδα τα προβλήματα του κόσμου,και από γνωστούς έμαθα πόσο εύκολα καίγονται.Οπότε dell και πάλι dell !(Άλλες εταιρίες που να ναι συμβατές με λινυξ?)


