Πρόβλημα Εκτύπωσης με Canon i455

...hardware-drivers για περιφερειακά (εκτυπωτές, κάμερες, εξ. σκληροί, κλπ)
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα της εντολής στο τερματικό :
lsusb

Πρόβλημα Εκτύπωσης με Canon i455

Δημοσίευσηαπό SiliconDreamsGR » 31 Ιούλ 2010, 19:51

Καλησπέρα σε όλους τους Ubunt-ίστες!
Έχω έναν εκτυπωτή Canon i455, το σύστημά μου τον βλέπει...ακόμα και κλειστό τον Printer, στο άναμά του μου έβαλε κάποιους οδηγούς αλλά για τον Canon i450 Foomatic/bjc800 (recommended)
και το πρόβλημα είναι ότι δέν μου δίνει την δυνατότιτα στις ρυθμήσεις να εκτυπόσω σε άλλο χαρτί εκτός από (Α4)! (π.χ σε φωτογραφικό 10χ15 - 4χ6 in)
Επίσης..δέν μπορεί να μου δήξει στάθμες μελανιών...Προφανός δέν έχω τους σωστούς οδηγούς! :problem:
αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος...θα ήμουν ευγνώμον!!
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ PinguyOS 11.04 (32bit) Natty (Gnome3)
Προδιαγραφές ⇛ MSI mainboard P55_GD65 │ 4GB - DDR3 │ NVIDIA GT220 1TB │Intel i5 Quadcore - 2.66Mhz │ HD Audio 7.1 │ LED LG 22''
Άβαταρ μέλους
SiliconDreamsGR
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 16:18
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα Εκτύπωσης με Canon i455

Δημοσίευσηαπό siopi » 31 Ιούλ 2010, 22:21

Στο cd που δωσε η εταιρία δεν έχει τίποτα για λινουξ?
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ελάχιστα ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Spoiler: show
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS
Προδιαγραφές ⇛ intel Pentium E5300 2x2,6Ghz │ 2GB │ 128Mb intel chipset │ Air-live usb adapter Turbo-G │19" 1440x900
Άβαταρ μέλους
siopi
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: 17 Ιουν 2010, 17:59
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα Εκτύπωσης με Canon i455

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 01 Αύγ 2010, 10:28

κάνε μια αναζήτηση στο google να δεις αν υποστηρίζεται..
Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περιφερειακά