Off topic:
Η .10 έχρεται με εγκατεστήμένα codecs που δημιουργούν πρόβληματα, στην .04, όπως αυτά που συζητάμε
Συντονιστής: the_eye

ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ ΑΜΑ ΤΟΝ ΣΒΗΣΕΙΣ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ TA BOOKMARKS ΣΤΟ FIREFOX.
ΚΡΑΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ.!!

konnn έγραψε:Δεν δοκιμάζεις την κάθετη λύση του chromium να δούμε και εκεί τι γίνεται??Είναι και γρηγορότερος , έχει και κάποια addons αλλά όχι σαν την αλεπού.


Γιώργος Φιωτάκης έγραψε:Εξακολουθώ να έχω την απορία που είχα και πριν.. γιατί και κυρίως πως έχεις την πρόσθετη λειτουργία windows media player;
Αφού δεν υπάρχει στο linux windows media player, στο ΑΜΟ δεν υπάρχει καν έκδοση της πρόσθετης λειτουργίας για linux...στην ουσία έχεις βάλει μια πρόσθετη λειτουργία που δεν υποστηρίζει το σύστημα σου και που οδηγεί τον περιηγητή στο να καλέσει ένα πρόγραμμα το οποίο δεν υπάρχει για να αναπαράγει συγκεκριμένους τύπους αρχείων.
Πιθανότατα αυτό σου δημιουργεί το πρόβλημα, απενεργοποίησε την προσωρινά (καλό θα ήταν να απενεργοποιήσεις και το compatible totem για το windows media player αφού έχεις βάλει ήδη το vlc) και πιστεύω ότι έτσι θα παίξει.
Σε περίπτωση που δεν το έχεις καταλάβει, έχεις βάλει 3 πρόσθετες λειτουργίες για την αναπαραγωγή του ίδιου περιεχόμενου... πάλι καλά που σου φορτώνει και τις σελίδες ακό
Καλησπέρα φίλε έκανα τα εξής:
ενεργοποίησα το media playerconnectivity
Πρόσθετα ενεργά έχω τα:
real player 9
shockwave flash
silverlight plugin
vlc multimedia plugin
Σίγουρα τώρα υπάρχει βελτίωση γιατί:
α. Εμφανίστηκε η "μπάρα" του plaayer αλλά όταν αν θες να ακούσεις μουσική πρέπει να πατήσεις ένα σηματάκι που έχει σαν ταινία και μετά παίζει μέσω του vlc
β. Από την άλλη όμως έστω και με αυτό τον τρόπο δεν μπορώ να ακούσω το σύνολο των σταθμών όπως γινόταν με τα "παράθυρα"
Το silverlight δεν έχει σχέση τουλάχιστον με τις σελίδες που αναφέρεις και προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν θα έχει σχέση και με καμιά σελίδα στο εγγύς μέλλον.
Off topic:
Καλό είναι να προσέχουμε τι πρόσθετα/πρόσθετες λειτουργίες βάζουμε στον Firefox. Όσο πιο πολλά πράγματα φορτώνουμε χωρίς να ξέρουμε καν τι κάνουν, τόσο πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν τελικά να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερα προβλήματα.
Επίσης, το έχω πει κι άλλες φορές, θα το πω ακόμη μια: η διαγραφή του κατάλογου .mozilla ΔΕΝ λύνει κανένα πρόβλημα, απλά κουκουλώνει προβλήματα και σαν πρακτική θα πρέπει να αποφεύγεται.

stelkabi έγραψε:
Καλησπέρα φίλε έκανα τα εξής:
ενεργοποίησα το media playerconnectivity
Πρόσθετα ενεργά έχω τα:
real player 9
shockwave flash
silverlight plugin
vlc multimedia plugin
Σίγουρα τώρα υπάρχει βελτίωση γιατί:
α. Εμφανίστηκε η "μπάρα" του plaayer αλλά όταν αν θες να ακούσεις μουσική πρέπει να πατήσεις ένα σηματάκι που έχει σαν ταινία και μετά παίζει μέσω του vlc
β. Από την άλλη όμως έστω και με αυτό τον τρόπο δεν μπορώ να ακούσω το σύνολο των σταθμών όπως γινόταν με τα "παράθυρα"


Γιώργος Φιωτάκης έγραψε:stelkabi έγραψε:
Καλησπέρα φίλε έκανα τα εξής:
ενεργοποίησα το media playerconnectivity
Πρόσθετα ενεργά έχω τα:
real player 9
shockwave flash
silverlight plugin
vlc multimedia plugin
Σίγουρα τώρα υπάρχει βελτίωση γιατί:
α. Εμφανίστηκε η "μπάρα" του plaayer αλλά όταν αν θες να ακούσεις μουσική πρέπει να πατήσεις ένα σηματάκι που έχει σαν ταινία και μετά παίζει μέσω του vlc
β. Από την άλλη όμως έστω και με αυτό τον τρόπο δεν μπορώ να ακούσω το σύνολο των σταθμών όπως γινόταν με τα "παράθυρα"
Α)
Aυτό το σηματάκι που λες, είναι του mediaplayer connectivity. ΔΕΝ το χρειάζεσαι αφού έχεις το vlc totem plugin.
Στην ουσία αυτό που κάνει το πρόσθετο είναι να καλεί το vlc ( ή κάποια άλλη εξωτερική εφαρμογή) για να αναπαράγει περιεχόμενο πολυμέσων.
Δουλεύει δηλαδή κανονικά αλλά εσύ προφανώς δεν θέλεις να δουλεύει έτσι. Δεν θα έπρεπε να το είχες βάλει καν πριν διαβάσεις τι δουλειά κάνει και πως.
Γι' αυτό είπα ότι πρέπει να προσέχουμε τι πρόσθετα/πρόσθετες λειτουργίες βάζουμε στον Firefox, είδικα όταν δεν ξέρουμε τι κάνουν.
Απενεργοποίησε/απεγκατάστησε το media player connectivity.
B)
Έχεις σίγουρα εγκαταστήσει τα codecs όλα; mp3 ας πούμε ακούς κανονικά;
Τα τραγουδια που είναι σε mp3 τα ακούω κανονικά
Γ)
Δες λίγο στο φόρουμ πως να φτιάξεις την υπογραφή σου.
Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρεις το επίπεδο των γνώσεων σου για να μπορούν άλλα μέλη να σου δώσουν βοήθεια.
Το να σου δίνουν γενικά οδηγίες που δεν μπορείς να κατανοήσεις δεν σε βοηθάει και συνήθως θεωρούμε μερικές γνώσεις, που ίσως εσύ δεν έχεις ακόμα, δεδομένες - πράγμα που μπορεί να σε μπερδέψει στην αρχή.

Γιώργος Φιωτάκης έγραψε:stelkabi έγραψε:
Καλησπέρα φίλε έκανα τα εξής:
ενεργοποίησα το media playerconnectivity
Πρόσθετα ενεργά έχω τα:
real player 9
shockwave flash
silverlight plugin
vlc multimedia plugin
Σίγουρα τώρα υπάρχει βελτίωση γιατί:
α. Εμφανίστηκε η "μπάρα" του plaayer αλλά όταν αν θες να ακούσεις μουσική πρέπει να πατήσεις ένα σηματάκι που έχει σαν ταινία και μετά παίζει μέσω του vlc
β. Από την άλλη όμως έστω και με αυτό τον τρόπο δεν μπορώ να ακούσω το σύνολο των σταθμών όπως γινόταν με τα "παράθυρα"
Α)
Aυτό το σηματάκι που λες, είναι του mediaplayer connectivity. ΔΕΝ το χρειάζεσαι αφού έχεις το vlc totem plugin.
Στην ουσία αυτό που κάνει το πρόσθετο είναι να καλεί το vlc ( ή κάποια άλλη εξωτερική εφαρμογή) για να αναπαράγει περιεχόμενο πολυμέσων.
Δουλεύει δηλαδή κανονικά αλλά εσύ προφανώς δεν θέλεις να δουλεύει έτσι. Δεν θα έπρεπε να το είχες βάλει καν πριν διαβάσεις τι δουλειά κάνει και πως.
Γι' αυτό είπα ότι πρέπει να προσέχουμε τι πρόσθετα/πρόσθετες λειτουργίες βάζουμε στον Firefox, είδικα όταν δεν ξέρουμε τι κάνουν.
Απενεργοποίησε/απεγκατάστησε το media player connectivity.
B)
Έχεις σίγουρα εγκαταστήσει τα codecs όλα; mp3 ας πούμε ακούς κανονικά;
Γ)
Δες λίγο στο φόρουμ πως να φτιάξεις την υπογραφή σου.
Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρεις το επίπεδο των γνώσεων σου για να μπορούν άλλα μέλη να σου δώσουν βοήθεια.
Το να σου δίνουν γενικά οδηγίες που δεν μπορείς να κατανοήσεις δεν σε βοηθάει και συνήθως θεωρούμε μερικές γνώσεις, που ίσως εσύ δεν έχεις ακόμα, δεδομένες - πράγμα που μπορεί να σε μπερδέψει στην αρχή.

