Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ)

...wallpapers, screenshots, videos, χιούμορ, κλπ

Συντονιστές: Geochr, konnn

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό aliento » 03 Δεκ 2010, 17:30

Ευχαριστώ Θανάση !Nai re Geliio Εμένα με αρέσει να γελάω με μασόνους που νομίζουν ότι κάνουν κομάντο.
Α σας πω ένα στόρυ έτσι να γελάσουμε λίγο.
έγραψε:
Ήταν η Σάρα και η Μάρα και ο Σατανάς έκανε παιδία με Σάρκα φιφικόνωντας της Σάρα,
Και τα παιδία είχαν Σάρκα.

Σαρκαστικό γέλιο είναι αυτό, δε θέλω να βάλω pink floyd αλλά αυτό το βίντεο που το γουστάρω πολύ.


Thx xaris2335 :clap:
Τελευταία επεξεργασία από aliento και 03 Δεκ 2010, 17:42, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Σχετικό | Προγραμματισμός: php | Αγγλικά: Άριστα
Ubuntu 10.10 maverick meerkat 32bit

Ubuntu, προφέρεται / ubuntu / , είναι μια ηθική ή ανθρωπιστική φιλοσοφία επικεντρώνεται στην πίστη των ανθρώπων και τις σχέσεις μεταξύ τους. Η λέξη έχει την προέλευσή της στις γλώσσες Μπαντού της Νότιας Αφρικής. Το Ubuntu θεωρείται ως μια κλασσική έννοια της Αφρικής
aliento
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 19 Αύγ 2009, 13:07
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 03 Δεκ 2010, 17:32

aliento έγραψε:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5wDUZOgsygk[/youtube]

έτσι είναι το σωστό !
Κώδικας: Επιλογή όλων
[youtube]5wDUZOgsygk[/youtube]
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό Th P » 03 Δεκ 2010, 21:28

> Η ΦΥΛΗ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ
>
>
> Τα ακόλουθα είναι από το βιβλίο 'Disorder in the American Courts', και έχουν ειπωθεί από ανθρώπους σε δικαστήρια- έχουν καταγραφεί κατά λέξη από δικαστικούς ρεπόρτερ στην Αμερική, οι οποίοι μετά βίας παρέμεναν σοβαροί την ώρα που γίνονταν οι ερωτοαποκρίσεις....
>
>
Κώδικας: Επιλογή όλων
ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ¨: Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που σας είπε ο άντρας σας εκείνο το πρωί;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ. Είπε "Πού βρίσκομαι, Κάθριν;"
>
> ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ: Και γιατί σας αναστάτωσε τόσο;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Το όνομά μου είναι Σούζαν!
> ____________________________________________
>
> ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ: Είστε σεξουαλικά ενεργή;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ¨ 'Οχι, απλώς μένω ξαπλωμένη.
> ____________________________________________
>
> ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ: Αυτή η μυασθένεια σας επηρεάζει τη μνήμη σας;
>
> ΅ΜΑΡΤΥΡΑΣ¨ Ναι..
>
> ΔΙΚ: Και με ποιους τρόπους σας επηρεάζει τη μνήμη;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Ξεχνάω..
>
> ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ: Ξεχνάτε; Μπορείτε να μας δώσετε ένα παράδειγμα για κάτι που έχετε ξεχάσει;
>
> ___________________________________________
> ___________________________________________
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Τώρα, γιατρέ, δεν αληθεύει ότι, όταν ένας άνθρωπος πεθάνει στον ύπνο του, δεν το γνωρίζει ως το άλλο πρωί;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Τώρα, στ' αλήθεια περάσατε τις εξετάσεις για άσκηση νομικού επαγγέλματος;
> ____________________________________
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Ο μικρότερος γιος, ο εικοσάχρονος, τι ηλικίας είναι;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Είναι 20, όσο περίπου και το IQ σας.
>
> ___________________________________________
>
> ΔΙΚ: Ήσουν παρών όταν πάρθηκε η φωτογραφία σου;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Τώρα με δουλεύετε;
>
> _________________________________________
>
> ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ: Ώστε η ημερομηνία της σύλληψης του παιδιού ήταν η 8η Αυγούστου;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Ναι.
>
> ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ: Και τι κάνατε εκείνο τον καιρό;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Έκανα σεξ.
>
> ____________________________________________
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Και είχε τρία παιδιά, έτσι δεν είναι;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Ναι.
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Πόσα ήταν αγόρια;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Κανένα.
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Υπήρχε κανένα κορίτσι;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Κύριε Δικαστά, νομίζω χρειάζομαι άλλον δικηγόρο. Μπορώ να πάρω άλλον;
> ____________________________________________
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Πώς τερματίστηκε ο πρώτος σας γάμος;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Λόγω θανάτου.
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Και με τίνος τον θάνατο τερματίστηκε;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Για μαντέψτε;
>
> __________________________________________
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Μπορείτε να περιγράψετε το άτομο;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Ήταν μεσαίου αναστήματος και είχε γένεια.
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ. Ήταν άντρας ή γυναίκα;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Αν δεν είχε έρθει κανα τσίρκο στην πόλη, μάλλον άντρας θα έλεγα...
>
>
> _____________________________________
>
> _____________________________________
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Γιατρέ, πόσες από τις αυτοψίες σας τις έχετε διενεργήσει σε νεκρούς ανθρώπους;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ : Όλες. Οι ζωντανοί, ξέρετε, αντιστέκονται πάρα πολύ.
>
> _________________________________________
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: ΌΛΕΣ σας οι αντιδράσεις και απαντήσεις ΠΡΕΠΕΙ να είναι με λέξεις. Οκέι; Σε ποιο σχολείο πήγατε;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Με λέξεις.
>
> _________________________________---------------
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Θυμάστε την ώρα που εξετάσατε το σώμα;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Η αυτοψία άρχισε γύρω στις 8:30 πμ.
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Και ο κύριος Νέντον ήταν νεκρός εκείνη την ώρα;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Αν όχι, σίγουρα ήταν μέχρι να τελειώσω.
>
> ____________________________________________
>
> __________________________________
>
> Και τελος:
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Γιατρέ, πριν διενεργήσετε τη νεκροψία, ελέγξατε αν υπήρχε σφυγμός;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑ΅Σ: Όχι
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Ελέγξατε την πίεση του αίματος;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: 'Οχι.
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Ελέγξατε την αναπνοή;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Όχι..
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Ώστε λοιπόν, είναι πιθανόν ο ασθενής να ήταν ζωντανός όταν αρχίσατε την αυτοψία;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: 'Οχι.
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Πώς μπορείτε να είστε σίγουρος, γιατρέ;
>
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Γιατί ο εγκέφαλός του βρισκόταν πάνω στο γραφείο μου σε μια γυάλα.
>
> ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ¨ Α, μάλιστα. Όμως θα μπορούσε ο ασθενής, παρ' όλα αυτά, να είναι ακόμα ζωντανός;
> ΜΑΡΤΥΡΑΣ: Ναι, είναι πιθανόν- θα μπορούσε να είναι ζωντανός και να ασκεί τη δικηγορία.


Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό sean » 05 Δεκ 2010, 14:22

xaxaxaxaxax τρομερο!
piragelos.deviantart.com
* life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away


Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο | Προγραμματισμός: Ναι | Αγγλικά: Τέλεια
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 (32bit) ΕΛ
Άβαταρ μέλους
sean
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: 15 Αύγ 2009, 14:46
Τοποθεσία: πλανητης γη...
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 06 Δεκ 2010, 09:05

Ο πιό μικρός Laptop τι σου κάνει η νάνο τεχνολογία :lol: :lol: :lol:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 07 Δεκ 2010, 00:05

[quote="xaris2335"][/quote]
ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!
ε όχι ρε φίλε .... Πέθανα στα γέλια!!!
ακούς εκεί mactini και μετά matini nano ....(και με ένα Manual 3000 σελίδες και 26 ταπ ταπ για το γράμμα Z)
μου χα χα χα χα χα χα
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 07 Δεκ 2010, 01:00

sokoban4ever έγραψε:ε όχι ρε φίλε .... Πέθανα στα γέλια!!!
ακούς εκεί mactini και μετά matini nano ....(και με ένα Manual 3000 σελίδες και 26 ταπ ταπ για το γράμμα Z)

πιο geek δεν γινόταν ο τύπος :lol: :lol: :lol:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό Th P » 07 Δεκ 2010, 14:40

Άκυρα τα Χριστούγεννα για φέτος στην Eλλάδα!

Η γέννηση ματαιώνεται !

Ο Ιωσήφ πρέπει να πληρώσει περαίωση,
η Φάτνη να τακτοποιηθεί ως ημιυπαίθριος,
η Παναγία δεν παίρνει επίδομα τοκετού,
οι Άγγελοι δεν πετάνε λόγω απεργίας των ελεγκτών
και οι 3 Μάγοι φοβούνται ότι θα απελαθούν ως λαθρομετανάστες..!!!
Σταθερή είναι η διανομή που προσπαθείς ανεπιτυχώς να κρασσάρεις
Linux: Low┃Προγραμματισμός: No┃Αγγλικά: Good
Είμαι αναλφάβητος, ανιστόρητος και άξιος της μοίρας μου
Άβαταρ μέλους
Th P
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 10:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: ThP1
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 07 Δεκ 2010, 14:51

aliento έγραψε:Σαρκαστικό γέλιο είναι αυτό, δε θέλω να βάλω pink floyd αλλά αυτό το βίντεο που το γουστάρω πολύ.

Ωραία φωνή έχει η κοπέλα μπράβοοο!!! αλλά ο τύπος χάλια καμιά σχέση με τον ανεπανάλυπτο EMINEM
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 16 Δεκ 2010, 10:11



:shock: :lol: :lol: :lol:
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Put the FUN back