από dim459 » 14 Αύγ 2011, 01:36
Chicago Bulls
Off topic:
Chicago Bulls-Ολυμπιακός, τουρνούα MacDonalds 1997, o αγαπημένος μου Τόμιτς μαρκάρει τον Τζόρνταν και σε μια φάση παίζει την άμυνα της ζωής του, προσπαθεί να του φύγει από τη base line του την κλείνει, προσπαθεί με reverse νσ φύγει προς το καλάθι, τον ξανακλείνει, προσπαθεί με πλάτη να ψιλοσπρώξει για να πλησιάσει προς το καλάθι και να τον ποστάρει, ο Τόμιτς εκεί ακίνητος. Οπότε με τα πολλά αφού είδε και αποείδε όπως είναι με πλάτη και τον Τόμιτς κρεμασμένο πάνω του, κάνει ένα μικρό άλμα -και χωρίς να βλέπει όντας γυρισμένος- πετάει την μπάλα με <<κουτάλα>> προς τα πίσω, ταμπλώ και μέσα ! ! Εννοείται ότι ο Τόμιτς έχει μείνει μα***ας και στο επόμενο πλάνο η κάμερα τον δείχνει με τα χέρια ανοιχτά κοιτώντας τους συμπαίκτες του απελπισμένος με ύφος του στυλ <<τι άλλο να κάνω ρε>> ;
Τίποτα αγόρι μου, απλώς κάθεσαι και τον χαζεύεις !
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.