Πρόβλημα με WiFi: φταίει το IPv6;  Το θέμα επιλύθηκε

...κάρτες δικτύου, modems, προβλήματα internet
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα των εντολών στο τερματικό :
lspci -nn
lsusb
rfkill list

Re: Πρόβλημα με WiFi: φταίει το IPv6;

Δημοσίευσηαπό the_eye » 29 Νοέμ 2011, 00:23

Κώδικας: Επιλογή όλων
31.060272] wlan0: authenticate with 08:76:ff:39:8a:c0 (try 1)
[ 31.062401] wlan0: authenticated
[ 31.066612] wlan0: associate with 08:76:ff:39:8a:c0 (try 1)
[ 31.073280] wlan0: RX AssocResp from 08:76:ff:39:8a:c0 (capab=0x411 status=0 aid=1)
[ 31.073284] wlan0: associated


Εδώ φαίνεται ότι λειτουργεί και συνδέετε.

Ακόμη ενημέρωσε την υπογραφή σου γιατί ακόμα λέει wubi
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με WiFi: φταίει το IPv6;

Δημοσίευσηαπό medigeek » 29 Νοέμ 2011, 01:43

έγραψε:*Thomson398AC0: Infra, 08:76:FF:39:8A:C0, Freq 2437 MHz, Rate 54 Mb/s, Strength 71 WEP

Υποθέτω ότι αυτός είναι ο router στον οποίο συνδέεσαι. Μπες στις ρυθμίσεις του ρουτερ και άλλαξε το WEP encryption σε WPA / WPA2. Επίσης άλλαξε τον κωδικό για το wireless.
Κάνω μια απλή εικασία πως κάποιος γείτονας «δανείζεται» τη σύνδεση σου. :)

Αν το πρόβλημα παραμένει, κοίταξε αν συμβαίνει το ίδιο όταν συνδέεσαι ενσύρματα.
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με WiFi: φταίει το IPv6;

Δημοσίευσηαπό vasster » 29 Νοέμ 2011, 08:10

Στο ίδιο κανάλι που συνδέεται το wifi υπάρχουν άλλοι 7 σταθμοί. Θα σου πρότεινα να ψάξεις για μία συχνότητα πιο ήσυχη που να απέχει τουλάχιστον 3 κανάλια από το μεγάλο πλήθος. Στη γειτονιά σου γίνεται χαμός κι αυτό δεν βοηθάει. Το ότι δούλευε πιο πριν θα μπορούσε να έχει μια εξήγηση ότι ίσως πιο πριν δεν δούλευε κάποιο άλλο που τώρα σου κάνει παράσιτα. Πρόβλημα με το μηχάνημα σου πιθανόν να ήταν αν δεν συνδεόταν συχνά ή σου ζητούσε συνέχεια κωδικούς κλπ.

Για να ελέγξεις την ποιότητα της γραμμής σου δοκίμασε τη σύνδεση με καλώδιο και κλεισμένο στο μόντεμ το wifi. Δοκίμασε με την 11.04 με livecd αν το wifi σου δουλεύει ικανοποιητικά. Αν ναι τότε έπεσες πάνω σε bug του driver. Πάντως στα γρήγορα που κοίταξα για 5100 AGN έπεσα πάνω και σε άλλους που αναφέρουν το δικό σου πρόβλημα.
Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
Ubuntu 17.04 (Zesty Zapus) 4.10.0-19-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu)
Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 15915 MiB ‖ MSI H170M PRO-VDH (MS-7982) - MSI MS-7982
Intel Sky Lake Integrated Graphics [8086:1912] {i915_bpo}
enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15) ⋮ wlx784476b5edea: 148f:5370 Ralink Technology, Corp. RT5370 Wireless Adapter
vasster
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: 23 Μάιος 2010, 09:51
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με WiFi: φταίει το IPv6;  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό medigeek » 29 Νοέμ 2011, 09:12

Αν συνδέεσαι με wireless n, τότε ο vasster έχει δίκαιο, φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα με το driver iwlagn ή με το network manager μέσω wireless N σύνδεσης:
http://askubuntu.com/questions/66810/ve ... k-5100-agn
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+sour ... bug/871254
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+sour ... bug/836250

Αναφέρθηκαν 2 λύσεις:
α) Απενεργοποίηση του wireless n, χρήση του wireless g:
Κώδικας: Επιλογή όλων
echo "options iwlagn 11n_disable=1" | sudo tee /etc/modprobe.d/intel_11n_disable.conf
sudo update-initramfs -u
sudo modprobe -r iwlagn && sudo modprobe iwlagn

ή
β) αφαίρεσε τα πακέτα του network manager:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get purge network-manager network-manager-gnome

..και εγκατέστησε το wicd:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install wicd wicd-gtk

Επανεκκίνησε τον υπολογιστή και χρησιμοποίησε το wicd manager για να συνδεθείς.
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με WiFi: φταίει το IPv6;

Δημοσίευσηαπό kast86 » 04 Δεκ 2011, 14:00

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ!
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε με απενεργοποίηση του wireless n και ενεργοποίηση του wireless g.
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 11.10 oneiric 64bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-14-generic, Ubuntu 3.0.0-12-generic, Windows 7
3 Intel Core i7 CPU Q 720 1.60GHz ‖ RAM 3946 MiB ‖ Acer Aspire 5940
4 ATI M96 [Mobility Radeon HD 4650] [1002:9480]
5 eth0: Broadcom NetLink BCM57780 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1692] (rev 01) ⋮ wlan0: Intel WiFi Link 5100 [8086:4232]
kast86
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 27 Οκτ 2011, 19:57
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Δικτύου (Ethernet, WiFi, Bluetooth) / Internet