ATI rs690m(X1200)

...κάρτες γραφικών / προβλήματα εικόνας / τηλεοπτικοί δέκτες
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την κάρτα γραφικών σας και δεν μπορείτε να μπείτε σε γραφικό περιβάλλον,
δοκιμάστε να τρέξετε την παρακάτω εντολή για να ελέγξετε αν το σύστημά σας χρειάζεται πρόσθετους κλειστούς οδηγούς:
jockey-text

Για κάρτα τηλεόρασης δώστε τα αποτελέσματα των παρακάτω εντολών :
lspci -nn (Για εσωτερικές κάρτες pci)
lsusb (Για εξωτερικές κάρτες με σύνδεση usb)

ATI rs690m(X1200)

Δημοσίευσηαπό avlahop » 20 Απρ 2013, 22:28

Κάνοντας lspci | grep VGA μου δίνει ότι έχω αυτή την κάρτα. Είχα μείνει με την εντύπωση ότι δεν υποστηρίζεται από την AMD πλέον με κλειστούς drivers; Τι ισχύει τελικά; Υποστηρίζεται η κάρτα από τους κλειστούς οδηγούς ή όχι;;;Ubuntu 12.10(δεν αλλάζω την υπογραφή γιατί ίσως πάω στο 13.04 ή γυρίσω πάλι στο 12.04 ίδωμεν)
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 14.04 trusty 3.13.0-34-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.13.0-34-generic
3 Intel Core i7-4500U CPU @ 1.80GHz ‖ RAM 7869 MiB ‖ ASUS X550LB
4 Intel Haswell-ULT Integrated Graphics [8086:0a16] {i915}
5 eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 12) ⋮ wlan0: Qualcomm Atheros AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
avlahop
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 10 Ιαν 2013, 18:16
Εκτύπωση

Re: ATI rs690m(X1200)

Δημοσίευσηαπό eliasps » 20 Απρ 2013, 23:36

Χωρίς να είμαι σίγουρος, βλέπω εδώ (4 Radeon (Catalyst <= 9.3 & Open Source)) πως δεν υποστηρίζεται από νέες εκδόσεις του Catalyst και για νέους kernel:
έγραψε:ATI/AMD dropped Catalyst support for these cards in Catalyst 9-4. These cards are supported with the legacy ATI 9-3 Catalyst release, but you MUST use a kernel <= 2.6.28 and Xserver <= 1.5. For example, you can use Catalyst 9-3 if you're running Ubuntu 8.04 or Debian Lenny/5.0. Open source support is good and 3D is still improving.
έγραψε:...
RS600/RS690 Radeon (Xpress) X1200/X1250/X1270
...


Έχεις κάποιο πρόβλημα με τον ανοιχτό οδηγό; Κακή ποιότητα ή υψηλές θερμοκρασίες;
Άβαταρ μέλους
eliasps
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4017
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 22:25
Τοποθεσία: Αθήνα, Αττική
Launchpad: eliasps
IRC: eliasps
Εκτύπωση

Re: ATI rs690m(X1200)

Δημοσίευσηαπό avlahop » 21 Απρ 2013, 00:11

είναι μερικές φορές που έχω freezes...αλλά τα πάντα δουλεύουν...απλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα...είχα ανοίξει ένα θέμα εδώ αλλά δεν το βρίσκω...όταν συμβαίνει επίσης δεν φαίνεται τίποτα αφυσικο στον Xorg και στα υπόλοιπα Log files όπως και στα dmesg..Στο 12.10 συμβαίνει πολύ λιγότερες φορές στο 12.04 που ήμουνα πριν είχα και δουλευα το unity 2d...
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 14.04 trusty 3.13.0-34-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.13.0-34-generic
3 Intel Core i7-4500U CPU @ 1.80GHz ‖ RAM 7869 MiB ‖ ASUS X550LB
4 Intel Haswell-ULT Integrated Graphics [8086:0a16] {i915}
5 eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 12) ⋮ wlan0: Qualcomm Atheros AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
avlahop
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 10 Ιαν 2013, 18:16
Εκτύπωση

Re: ATI rs690m(X1200)

Δημοσίευσηαπό eliasps » 21 Απρ 2013, 01:04

Αν το πρόβλημα είναι με τον πυρήνα, τότε μπορείς να δοκιμάσεις να βάλεις τον 3.5.χ στην 12.04.
Ήδη η δεύτερη αναβάθμιση της 12.04 LTS (12.04.2) χρησιμοποιεί αυτόν τον πυρήνα.
Αν βρίσκεσαι σε στάδιο όπου δοκιμάζεις τις εκδόσεις, μπορείς να δοκιμάσεις την 12.04.2 και να δεις αν υπάρχει βελτίωση.
Η 13.04 που κυκλοφορεί σε 5 μέρες έχει τον 3.8.0.
Το apport είναι ενεργοποιημένο; Έχει εμφανίσει κάποιο παράθυρο που λέει πως ανιχνεύθηκε πρόβλημα στο σύστημα;
Άβαταρ μέλους
eliasps
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4017
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 22:25
Τοποθεσία: Αθήνα, Αττική
Launchpad: eliasps
IRC: eliasps
Εκτύπωση

Re: ATI rs690m(X1200)

Δημοσίευσηαπό avlahop » 21 Απρ 2013, 12:45

Μπορεί να είναι θέμα πυρήνα όπως είπες γιατί στο 12.10 μου το κάνει λιγότερο(σπάνια θα έλεγα έχει συμβεί 3 φορές). Βέβαια μπορεί να φταίει και το γεγονός ότι αλλάξανε το Unity3d.Όπως είπα -όχι με ιδιαίτερα καλή σύνταξη :) - στο 12.04 μου το έκανε συνεχώς όταν είχα Unity 3d ή και Gnome3. Όταν γύριζα στο 2d δεν είχα πρόβλημα. Σε Unity 3d όμως υπήρχε πρόβλημα χρήσης (usability) του συστήματος. Apport ενεργοποιημένο αλλά δεν εμφανίζει τίποτα. Και να εμφανίζει δεν μπορώ να το δω καθ' ότι όταν συμβαίνει κάποιο τέτοιο Freeze δεν μπορώ να κάνω τίποτα παρά μόνο ctr+alt+F_n(κάποιο από τα F) να κάνω login και reboot. Συνήθως συνέβαινε όταν είχα browser ανοιχτό ή όταν έκανε πολλά screen switches (διάβαζα κάτι σε browser και γυρνούσα σε editor π.χ) η πολλά scrolling (διορθώσεις κεiμένων σε libre writer)
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 14.04 trusty 3.13.0-34-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.13.0-34-generic
3 Intel Core i7-4500U CPU @ 1.80GHz ‖ RAM 7869 MiB ‖ ASUS X550LB
4 Intel Haswell-ULT Integrated Graphics [8086:0a16] {i915}
5 eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 12) ⋮ wlan0: Qualcomm Atheros AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
avlahop
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 10 Ιαν 2013, 18:16
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Κάρτες Γραφικών / Εικόνα / TV