Δημιουργία dualboot Ubuntu-Windows (με προεγκατεστημένα win)

...το μέρος για να ξεκινήσετε!

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Παρακαλώ να επιλέξετε, με προσοχή, την άδεια που θέλετε να έχουν οι οδηγοί που συγγράφετε.
Πληροφορίες για τις άδειες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Άμα επιθυμείτε κάποια άλλη άδεια επικοινωνήστε με κάποιο Διαχειριστή είτε Συντονιστή.

Σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία http://imagebin.ubuntu-gr.org για τις εικόνες.

Re: Δημιουργία dualboot Ubuntu-Windows (με προεγκατεστημένα win)

Δημοσίευσηαπό ilpara » 10 Μάιος 2009, 02:07

πάνω από 4 paritions δεν μπορείς primary και κάνεις το 4ο extended και εκεί μέσα logical
υπάρχει οδηγός στο φόρουμ για κατατμήσεις/partitions (gparted)
αυτό δεν ρωτάς?
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

Re: Δημιουργία dualboot Ubuntu-Windows (με προεγκατεστημένα win)

Δημοσίευσηαπό caesardim » 10 Μάιος 2009, 02:15

το 1 , 2 , 4 είναι primary και το 5 είναι μέσα στο 2.
Που και πως θα κάνω χώρο για ubuntu και μνήμη;
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Win XP pro/Ubuntu 8.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel Pentium D CPU 3.20GHz (2) │ Ram 2Gb │ NVIDIA GeForce 7300 GS │ όχι │όχι │ Realtek HD Audio output │ TFT 19''
caesardim
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 04 Μάιος 2009, 23:04
Εκτύπωση

Re: Δημιουργία dualboot Ubuntu-Windows (με προεγκατεστημένα win)

Δημοσίευσηαπό linuxman » 10 Μάιος 2009, 13:41

caesardim έγραψε:το 1 , 2 , 4 είναι primary και το 5 είναι μέσα στο 2.
Που και πως θα κάνω χώρο για ubuntu και μνήμη;

Δες το βίντεο viewtopic.php?f=9&t=895 και υπόλοιπους οδηγούς .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Δημιουργία dualboot Ubuntu-Windows (με προεγκατεστημένα win)

Δημοσίευσηαπό caesardim » 10 Μάιος 2009, 13:50

Διάβασα στους οδηγούς πως δεν είναι καλό να βάζουμε το linux/swap σε logical για αυτό ρωτάω.
Βάση του οδηγού θα πρέπει να μειώσω το μέγεθος του extended και να βάλω σε logical εκεί το linux/swap και στο υπόλοιπο αδιάθετο να φτιάξω το ext3 για το ubuntu.
Είναι εντάξει αυτό;
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Win XP pro/Ubuntu 8.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel Pentium D CPU 3.20GHz (2) │ Ram 2Gb │ NVIDIA GeForce 7300 GS │ όχι │όχι │ Realtek HD Audio output │ TFT 19''
caesardim
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 04 Μάιος 2009, 23:04
Εκτύπωση

Re: Δημιουργία dualboot Ubuntu-Windows (με προεγκατεστημένα win)

Δημοσίευσηαπό linuxman » 10 Μάιος 2009, 14:11

caesardim έγραψε:Διάβασα στους οδηγούς πως δεν είναι καλό να βάζουμε το linux/swap σε logical για αυτό ρωτάω.
Βάση του οδηγού θα πρέπει να μειώσω το μέγεθος του extended και να βάλω σε logical εκεί το linux/swap και στο υπόλοιπο αδιάθετο να φτιάξω το ext3 για το ubuntu.
Είναι εντάξει αυτό;

Με την παρακάτω σειρά
Κώδικας: Επιλογή όλων

/ (root file system = system )
/swap
/home (user files & settings

Η και διαφορετικά
Κώδικας: Επιλογή όλων

/ (root file system = system )
/home (user files & settings
/swap
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Δημιουργία dualboot Ubuntu-Windows (με προεγκατεστημένα win)

Δημοσίευσηαπό caesardim » 10 Μάιος 2009, 14:48

Την παραπάνω σειρά που είπες θα την βάλω μέσα στο extended σε logical;
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Win XP pro/Ubuntu 8.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel Pentium D CPU 3.20GHz (2) │ Ram 2Gb │ NVIDIA GeForce 7300 GS │ όχι │όχι │ Realtek HD Audio output │ TFT 19''
caesardim
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 04 Μάιος 2009, 23:04
Εκτύπωση

Re: Δημιουργία dualboot Ubuntu-Windows (με προεγκατεστημένα win)

Δημοσίευσηαπό gourgi » 10 Μάιος 2009, 15:11

εφόσων δεν υπάρχει χώρος να το κάνεις σε primary τότε κάντο σε extended.
εγώ έτσι το έχω και δεν έχει κανένα πρόβλημα
Όσο ζω ... μαθαίνω!
Desktop:stable9.04 i386|testing9.10 i386|Opteron Amd64 1.8GHz|RAM 2GB|Nvidia 6600GT|Msi K8N Platinum|Live! 24bit 5.1|Pixelview Playtv Pro BT878+rev.9d
Asus EEE 1000h9.04 i386|N270|RAM 2GB|945GME|RT2860|82801G
Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
gourgi
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: 02 Ιουν 2008, 14:45
Τοποθεσία: Ξάνθη - Πτελεός
IRC: gourgi
Εκτύπωση

Re: Δημιουργία dualboot Ubuntu-Windows (με προεγκατεστημένα win)

Δημοσίευσηαπό caesardim » 10 Μάιος 2009, 20:36

Το έκανα μέσα σε extended και όλα είναι καλά.Αν τύχει και τίποτα στραβό τότε διαγραφή όλα και από την αρχή μόνο ubuntu και τέλος.
Ειλικρινά εδώ και μια εβδομάδα έχω βρει την ησυχία μου, και στην δουλειά και στο σπίτι, χάρη στον μικρό που μου άνοιξε τα μάτια και σε σας για την υποστήριξη.
Ευχαριστώ πολύ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Win XP pro/Ubuntu 8.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel Pentium D CPU 3.20GHz (2) │ Ram 2Gb │ NVIDIA GeForce 7300 GS │ όχι │όχι │ Realtek HD Audio output │ TFT 19''
caesardim
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 04 Μάιος 2009, 23:04
Εκτύπωση

Re: Δημιουργία dualboot Ubuntu-Windows (με προεγκατεστημένα win)

Δημοσίευσηαπό lakis » 26 Μάιος 2009, 21:54

Dualboot easy peasy 1.1 – Windows XP (Με πρεγκατεστημένα τα win) Fujtistu Siemens mini 3520.
Εγκατέστησα τα easy peasy 1.1 (το οποίο είναι λειτουργικό Linux ubuntu που χρησιμοποιεί η asus eeepc) κόβωντας ένα partition 10gb στο σκληρό όπου προυπήρχαν τα win XP. Στην πρώτη εκκίνηση όλα πήγαν μια χαρά και αναγνωρίστικε όλο το hardware Fujtistu Siemens mini 3520.
Όταν ξανάνοιξα τον υπολογιστή όμως δεν είδα να φορτώνει το bootloader, όπου υπάρχει η επιλογή για ποιό από τα δύο λειτουργικά θα φορτώσει.
Κατευθείαν περνάει στο linux. Με τα εργαλεία που υπάρχουν στο linux είδα ότι o δίσκος είναι κανονικά κομμένος και υπάρχει το partition που περιέχονται τα win.
To ζητούμενο είναι πως θα επαναφέρω τον bootloader ώστε να μπορώ να επιλέγω win xp ή linux.
Παρακαλώ για κάποια υπόδειξη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
lakis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 20:29
Εκτύπωση

Re: Δημιουργία dualboot Ubuntu-Windows (με προεγκατεστημένα win)

Δημοσίευσηαπό ftso » 26 Μάιος 2009, 23:04

Υπάρχει κατάλληλος οδηγός στο φόρουμ.
Επαναφορά grub
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Οδηγοί - How to - Tutorials