Tελευταια εχω ενα προβλημα οταν συνδεω την οθονη της τηλεορασης στον Υ/Η.Η οθονη αναβοσβηνει (καθε 2-3'')
Η συνδεση pc to tv ειναι μεσω hdmi/hdmi cable.Σημειωτεον οτι οταν το pc ειναι συνδεδεμενο με την CRT οθονη δουλευει τελεια.Προσπαθησα αρκετα να σεταρω το θεμα μεσω nvdia control panel, etc/X11/xorg.conf file αλλα το τρεμοπαιγμα συνεχιζει.
Συμφωνα με τα φορουμ υπαρχει ενα θεμα με τα nvdia linux drivers.Τωρα στον Υ/Η εχω περασει το 180 version μεσω hardware device manager.Kaτεβασα τους τελευταιους οδηγους απο το site της NVIDIA aλλα δεν μπορω να τους εγκαταστησω με τιποτα .Βρηκα τις οδηγιες για την εγκατασταση .run files αλλα δεν το καταφερνω.Βεβαια δεν το κατεχω και το ubuntu καλα.(Οπως διαβασα ομως to bug για το τρεμοπαιγμα της οθονης δεν το ειχε στη λιστα των fixes του τελευταιου driver(185.)
Λεω να κανω αναβαθμιση στα Karmic Koala στο τελος Οκτωβριου.Μηπως λυθει το θεμα. ???
Αν γνωριζει κανεις κατι ας βοηθησει.
Ευχαριστω.
Το σετ ειναι ως εξης:
- Μητρικη: MSI K9VGM-V (bought in 2004)
CPU : AMD AM2 3200
RAM : KINGSTON 1GB
Audio Card built in : REALTEK 883
Graphics: GAINWARD 0278 9500GT CUDA 1GB HDMI PCI-E RETAIL
Monitor : PHILIPS TV 32'' (αποσυνδεδεμενο)
Μοnιτοr : NEC CRT 15'' (χρησιμοποιω αυτο το monitor για την ωρα)



