

lspci -nn
ifconfig
iwconfigμεσα εδω


| K Debian Testing 64bit|Ιntel i5 3rd|8GBRam|IntelHD4000 D Ευρετήριο οδηγών και how-to | Τερματικό για..αρχάριους E Ρώτα με τον έξυπνο τρόπο | Οδηγίες για νέους | |

l2eclipse έγραψε:Λιπον εχο το εξις προβλιμα δεν με λει το intarface με τιν εντολη airmon-ng ξερετε μιπος τι πρεπη να κανο?
lspci -nn | grep Eth* Right hereee! 
AbaxNetwork έγραψε:Gr33k BakTrack Forum - Ελληνικό Φόρουμ για το BackTrack.
http://backtrack.forumgreek.com/

Ενημέρωση: ο χρήσης AbaxNetwork κατά παράβαση των κανόνων λειτουργίας της κοινότητας θεώρησε σωστό να σπαμάρει με 27 από τις 28 δημοσιεύσεις του σχετικά και άσχετα νήματα. Οι δημοσιεύσεις του αυτές έχουν αφαιρεθεί πλέον και βρίσκονται στον αόρατο (για τα απλά μέλη) κάδο με τα spam. Κατανοώ τον ενθουσιασμό του για το φόρουμ που διαφημίζει (ειδικά αν το έφτιαξε ο ίδιος), πλην όμως οι κανόνες είναι σαφείς, δηλ. δεν επιτρέπεται η διαφήμιση και ειδικά το σπαμάρισμα.
