Συντονιστής: adem1


| K Debian Testing 64bit|Ιntel i5 3rd|8GBRam|IntelHD4000 D Ευρετήριο οδηγών και how-to | Τερματικό για..αρχάριους E Ρώτα με τον έξυπνο τρόπο | Οδηγίες για νέους | |








tolis_01 έγραψε:Αυτό σημαίνει βέβαια πως ο amd με τα pinάκια θέλει λίγο παραπάνω προσοχή, έτσι;
Και η ρητή οδηγία, είναι πως: αν μπει στο socket θα κάτσει μόνος του. Δεν χρειάζεται να τον πιέσεις από πάνω, θα λυγίσεις τα πινάκια. Αν δεν μπαίνει πάει να πει ότι τον βάζεις ανάποδα![]()
Εγώ πάντως είχα σπάσει ένα pinάκι σε έναν amd sempron. Ο επεξεργαστής δουλεύει ακόμα, μόνο που αντί για πινάκι έχει..... ένα κομμάτι καρφίτσας

