Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

Re: Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 29 Νοέμ 2009, 05:18

@tolis_01
καρφίτσα :crazy: :bow:
μαγκαιβεριές ε :?: :P
ωραίος ;) :thumbup:
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Desktops & Laptops