Τι λέτε για αυτό το κουκλί?
http://img697.imageshack.us/i/screenshotgfd.png/





ellas έγραψε:Ευχαριστώ παιδιά, τα έστειλα στον φίλο μου, τώρα μένει να αποφασίσει.
σε ένα μικρό χωριό έχει το netcafe του.
και τώρα σοβαρά, με 600 ευρώ φτιάχνεις φοβερό μηχάνημα,
Αν βάλεις σε ένα μαγαζί 20+ pc και όλα με Linux, δεν έχεις μέσα κανένα παιχνίδι, το κάνεις για μη καπνίζοντες, δεν βάζεις παιδιά κάτω τον 15 ετών, βάζεις με 1 ευρό την ώρα, και το κάνεις σαν κλασικό ησυχαστήριο, "τι λέτε θα έχει ελπίδα σωτηρίας?"
γλιτώνεις από τα γνήσια windows+εφορεία, γλιτώνεις από τα γνήσια παιχνίδια+εφορεία, γλιτώνεις από τα σπαστικά πιτσιρίκια με τις αγριοφωνάρες τους, έχεις λίγο και ποιοτικό κόσμο, Τι???? Λέτε????

tolis_01 έγραψε:ellas έγραψε:Ευχαριστώ παιδιά, τα έστειλα στον φίλο μου, τώρα μένει να αποφασίσει.
σε ένα μικρό χωριό έχει το netcafe του.
και τώρα σοβαρά, με 600 ευρώ φτιάχνεις φοβερό μηχάνημα,
Αν βάλεις σε ένα μαγαζί 20+ pc και όλα με Linux, δεν έχεις μέσα κανένα παιχνίδι, το κάνεις για μη καπνίζοντες, δεν βάζεις παιδιά κάτω τον 15 ετών, βάζεις με 1 ευρό την ώρα, και το κάνεις σαν κλασικό ησυχαστήριο, "τι λέτε θα έχει ελπίδα σωτηρίας?"
γλιτώνεις από τα γνήσια windows+εφορεία, γλιτώνεις από τα γνήσια παιχνίδια+εφορεία, γλιτώνεις από τα σπαστικά πιτσιρίκια με τις αγριοφωνάρες τους, έχεις λίγο και ποιοτικό κόσμο, Τι???? Λέτε????
Εκτός όλων αυτών, γλιτώνεις ΚΑΙ από τους πελάτες

ellas έγραψε:tolis_01 έγραψε:ellas έγραψε:Ευχαριστώ παιδιά, τα έστειλα στον φίλο μου, τώρα μένει να αποφασίσει.
σε ένα μικρό χωριό έχει το netcafe του.
και τώρα σοβαρά, με 600 ευρώ φτιάχνεις φοβερό μηχάνημα,
Αν βάλεις σε ένα μαγαζί 20+ pc και όλα με Linux, δεν έχεις μέσα κανένα παιχνίδι, το κάνεις για μη καπνίζοντες, δεν βάζεις παιδιά κάτω τον 15 ετών, βάζεις με 1 ευρό την ώρα, και το κάνεις σαν κλασικό ησυχαστήριο, "τι λέτε θα έχει ελπίδα σωτηρίας?"
γλιτώνεις από τα γνήσια windows+εφορεία, γλιτώνεις από τα γνήσια παιχνίδια+εφορεία, γλιτώνεις από τα σπαστικά πιτσιρίκια με τις αγριοφωνάρες τους, έχεις λίγο και ποιοτικό κόσμο, Τι???? Λέτε????
Εκτός όλων αυτών, γλιτώνεις ΚΑΙ από τους πελάτες
Γιατί το λες αυτό?
χαχαχα!!


ellas έγραψε:
Γιατί το λες αυτό?
χαχαχα!!
