Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ)

...wallpapers, screenshots, videos, χιούμορ, κλπ

Συντονιστές: Geochr, konnn

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 26 Ιούλ 2010, 09:13

Αχ αυτό το wii έχει καταστρέψει κόσμο και κοσμάκι. :lol: :lol: :lol: :lol:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό talassa » 08 Αύγ 2010, 15:23

να ενα αστειακι.
Τι λέει ένας σκύλος απέναντι σε ενα Χριστουγεννιάτικο δέντρο;
"Επιτέλους έβαλαν το φως στην τουαλέτα!"
Cetrum censeo Linux installandum esse

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο | Προγραμματισμός: όχι| Γλωσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Ιταλικά (είμαι ιταλός)|
μάρκα και μοντελο ⇛ φορητός, HP Pavilion DV-6
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 (32bit)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: AMD Athlon X2 2,4 GHZ|Γραφικών καρτα: ATI Radeon 512 MB|RAM: 4 GB DDR2|HD: 500 GIGABYTE|
talassa
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 29 Απρ 2010, 16:27
Τοποθεσία: Ρωμη - Ιταλια
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 08 Αύγ 2010, 17:16

@talassa
Ωραίο ανέκδοτο.
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό c7p » 09 Αύγ 2010, 23:13

δεν υπάρχει !!! xD
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 10 Αύγ 2010, 15:59

Τι λει ένα linux - computer geek όταν θέλει να κάνει sex με μια γυναίκα ?
Θέλειw να δεις πως θα σου κάνω ένα sudo apt-get install sperm ? ή
Θέλεις να κάνουμε download από το stickaki μου?

Γιατί παλία οι γυναίκες δεν είχαν ίση μεταχείρηση με τους άντρες?
Γιατι είχαν ξεχάσει το root password.

Πως αυτοκτονεί linux geek?
Πάει στο /dev/null
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό spyroskaftanis » 12 Αύγ 2010, 19:11

pc_magas έγραψε:Τι λει ένα linux - computer geek όταν θέλει να κάνει sex με μια γυναίκα ?
Θέλειw να δεις πως θα σου κάνω ένα sudo apt-get install sperm ? ή
Θέλεις να κάνουμε download από το stickaki μου?

Γιατί παλία οι γυναίκες δεν είχαν ίση μεταχείρηση με τους άντρες?
Γιατι είχαν ξεχάσει το root password.

Πως αυτοκτονεί linux geek?
Πάει στο /dev/null


:problem:
xaxaxaxaxa!!! Τι λες ρε;;;;; :bow: :bow:
Που τα βρίσκεις;;; :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: C/C++,Java, Bash, Android┃ Αγγλικά: Μέτρια (B2) | Γαλλικά: Λίγα (Β1)
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: |ext4| Fedora 20 σε multirama notbook
Προδιαγραφές ⇛ CPU- Intel(R) Core(TM) 2 Duo @ 2.00GHz│ RAM 2GB │Intel Corporation Mobile GM965/GL960|
my personal blog: http://skaftanis.blogspot.com
my fedora blog : http://fedora-gr.blogspot.com/
My New Project: http://showmeyourcode.co.nf/
CEID upatras 3rd year student.
Άβαταρ μέλους
spyroskaftanis
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 538
Εγγραφή: 23 Φεβ 2009, 22:04
Τοποθεσία: Αργολίδα
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 12 Αύγ 2010, 19:20

@spyroskaftanis
Απο το μυαλό μου!
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό jemadux » 12 Αύγ 2010, 22:47

pc_magas έγραψε:@spyroskaftanis
Απο το μυαλό μου!

Spoiler: show
το μυαλο σου και μια λιρα και του μπογιατζη ο κοπανος :p
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 13 Αύγ 2010, 16:43

@jemadux
Off topic:
Στις παροιμίες θα το ριξουμε
Τι παθαίνει ένας αραχνοφοβικός όταν βλέπει μια αράχνη
Kernelpanic!
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Για τις δύσκολες ώρες...λίγο γέλιο! (videos, αστεία, κλπ

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 16 Αύγ 2010, 08:39

Απίστευτο !!!! :shock: :shock: :shock: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Put the FUN back