Ποια είναι η γνώμη σας για το cloud computing;

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Ποια είναι η γνώμη σας για το cloud computing;

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 26 Ιούλ 2011, 20:02



Ενημερωθείτε από τα links που παραθέτω για το τι είναι το cloud computing.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_computing
http://tech.in.gr/short-news/?aid=1231078190

Ένα θέμα που αφορά καθαρά και μόνο το cloud computing, όπου εδώ μπορούμε να ανταλλάξουμε γνώμες, πληροφορίες,
αλλά και να αναφέρουμε τις απορίες μας, έτσι ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα το cloud computing.

Φοβάστε το cloud computing;
Υπάρχουν υπηρεσίες cloud που εμπιστεύεστε και άλλες που δεν εμπιστεύεστε;
Τι κάνει μια υπηρεσία cloud έμπιστη;
Τι είδους πληροφορίες θα μοιραζόσασταν με κάποια cloud υπηρεσία (βλ. ονοματεπώνυμο, επάγγελμα, φωτογραφίες, βίντεο, ενδιαφέροντα κ.ά.);

filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι η γνώμη σας για το cloud computing;

Δημοσίευσηαπό c7p » 26 Ιούλ 2011, 21:46

Ένταξει, υποθέτω πως τα clouds είναι μια τεχνολογία που βοηθάει και σε ορισμένες περιπτώσεις λύνει τα χέρια μας. Τη μόνη υπηρεσία cloud computing που χρησιμοποιώ είναι τα google docs. Νομίζω είναι μια καινοτομία να δουλεύεις live με πολλά άτομα από όλο τον κόσμο πάνω στο ίδιο έγγραφο, να κάνετε σχόλια να μοιράζεστε αρχεία με τις προηγούμενες δυνατότητες.

Τώρα όσο αφορά τα δεδομένα που θα ανέβαζα σε μια τέτοια υπηρεσία, είναι τα ίδια που θα ανέβαζα και γενικά στο διαδίκτυο. Όσο εμπιστεύομαι το διαδίκτυο γενικά τόσο εμπιστεύομαι και τις επιμέρους υπηρεσίες του είτε λέγονται forums, κοινωνικά δίκτυα, clouds κτλ -αν και τα κοινωνικά δίκτυα θέλουν επιπλέον προσοχή για να μην παρασυρθείς-.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι η γνώμη σας για το cloud computing;

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 27 Ιούλ 2011, 07:21

cloud computing ή με λίγα λόγια chrome os ετσι ? :mrgreen:

Εγω διατηρώ τις επιφυλάξεις μου ως προς την ασφάλεια . Πχ κατα πόσο ειναι ασφαλές να έχεις τα πάντα online για παράδειγμα σε servers της google όταν μιλαμε για chrome os ..?

Απο την άλλη είναι πολύ ευελικτο και ευχρηστο!! Οπου βρεθεις που να έχει ιντερνετ μπορεις να εχεις τα αρχεια σου , μπορεις να τα επεξεργαστεις και να τα αποθηκευσεις παλι online . Γι αυτους που κάνουν ταξίδια επαγγελματικα συνεχεια κλπ κλπ ίσως ειναι πιο χρήσιμο απο οτι εμενα :!:
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι η γνώμη σας για το cloud computing;

Δημοσίευσηαπό nikosal » 27 Ιούλ 2011, 08:21

Δεν θα έχει σκληρό δίσκο ή ένα φλασάκι 16 GB ας πούμε ο ταξιδιώτης; Καταλαβαίνω ότι είναι μια άνεση να έχεις τα αρχεία σου και στο σύννεφο, πχ. εγώ έχω κάποια που δεν έχουν θέμα ασφάλειας στον dropbox, αλλά δεν μπορώ να στηριχθώ σε αυτό, ούτε φυσικά στο ότι όπου πάω θα έχει ίντερνετ...
Desktop στο σπίτι: ubuntu 14.04 σε AMD Athlon II 435X3 (αναβάθμιση) με Samsung SSD 500GB
Desktop στην εργασία windows xp (δυστυχώς!)
Laptop: ubuntu 13.10 σε i3 (new install) με Samsung SSD 250GB
Netbook των τέκνων: lubuntu 13.10 σε Atom 450 (new install)
Smartphone: Android 4.1.2 Jelly Bean σε Samsung Nexus S
Tablet: Android 4.4.2 KitKat σε LG G pad 8.3
Άβαταρ μέλους
nikosal
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1536
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 23:29
Τοποθεσία: Ερμούπολη
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι η γνώμη σας για το cloud computing;

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 27 Ιούλ 2011, 08:41

nikosal έγραψε:Δεν θα έχει σκληρό δίσκο ή ένα φλασάκι 16 GB ας πούμε ο ταξιδιώτης; Καταλαβαίνω ότι είναι μια άνεση να έχεις τα αρχεία σου και στο σύννεφο, πχ. εγώ έχω κάποια που δεν έχουν θέμα ασφάλειας στον dropbox, αλλά δεν μπορώ να στηριχθώ σε αυτό, ούτε φυσικά στο ότι όπου πάω θα έχει ίντερνετ...


ε υποτιθεται οτι εχει .. αλλα δεν μπορεις να το κουβαλας παντου και παντα μαζι σου , πχ βρισκεις ενα pc στο αεροδρομιο μπαινεις στις cloud υπηρεσιες κανεις τη δουλεια σου , save , και φευγεις . Ουτε βαλε-βγαλε φλασακια ουτε τπτ . Αυτη ειναι η μονη ευκολία-διευκολυνση που βρίσκω στο cloud . Kατα τα άλλα ειναι περιορισμενων δυνατοτητων (βλ chrome os) πόσο μάλλον για την Ελλάδα που δεν έχει WiFi παντου . Για Αμερική που όπου βρεθεις και όπου σταθεις υπάρχει wifi (ακομα και στα λεωφορεία ) είναι πιο χρήσιμο-εφαρμόσιμο !!

Αυτο με το Wifi στην ελλαδα πρέπει να προχωρήσει περισσότερο ίσως απο τους εκάστοτε Δήμους . Προσφατα διάβασα ότι τα ΚΤΕΛ της Αθήνας θα ενσωματώσουν wifi ..σιγα σιγα κάτι γίνεται . Κακα τα ψεματα το διαδίκτυο πλέον ειναι βασική ανάγκη .. κάποτε ήταν το τηλέφωνο ή η τηλεόραση.. τώρα το διαδίκτυο
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι η γνώμη σας για το cloud computing;

Δημοσίευσηαπό monkgr » 27 Ιούλ 2011, 13:33

...Τὸ σύννεφο ἔφερε βροχὴ κι ἔχουμε μείνει μοναχοί.
Ἔγιν' ἡ βροχὴ χαλάζι - δὲν πειράζει.
Τί ἔχει ὁ φτωχὸς νὰ φοβηθεῖ; Σπίτι οὐρανὸς ὅπου σταθεῖ...

Ὅσοι ἔχουν νὰ φυλάξουν κρίσιμα προσωπικὰ δεδομένα (π.χ. κωδικὸς πιστωτικῆς) ἂς ψάξουν νὰ βροῦν στέγη ἢ ἔστω ὀμπρέλλα. Γιὰ μᾶς τὰ «φτωχαδάκια» νά, κι ἂν βρέξει, νά, κι ἂν δὲν βρέξει... Ὁπότε μένει μόνο τὸ θέμα τῆς αἰσθητικῆς, γιὰ τὸ ὁποῖο καὶ καταψηφίζω τὴν ἰδέα τοῦ σύννεφου, ἔχοντας ἤδη μία πρώτη ἐμπειρία ἀπὸ τὰ Google documents.
Μήγαρις ἔχω ἄλλο στὸ νοῦ μου, πάρεξ ἐλευθερία καὶ γλῶσσα; (Διονύσιος Σολωμός)

[i][color=#FF0040]Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Μόνο LaTeX ┃ Ἀγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
monkgr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: 26 Μαρ 2009, 21:07
Τοποθεσία: Ρόδος
Εκτύπωση

Re: Ποια είναι η γνώμη σας για το cloud computing;

Δημοσίευσηαπό ark@s » 28 Ιούλ 2011, 12:10

c7p έγραψε:
Τώρα όσο αφορά τα δεδομένα που θα ανέβαζα σε μια τέτοια υπηρεσία, είναι τα ίδια που θα ανέβαζα και γενικά στο διαδίκτυο. Όσο εμπιστεύομαι το διαδίκτυο γενικά τόσο εμπιστεύομαι και τις επιμέρους υπηρεσίες του είτε λέγονται forums, κοινωνικά δίκτυα, clouds κτλ -αν και τα κοινωνικά δίκτυα θέλουν επιπλέον προσοχή για να μην παρασυρθείς-.


Λίγο πολύ συμφωνώ κι εγώ με αυτή την άποψη. Προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα αρνητικός ή θετικός στην νέα αυτή τεχνολογία. Σίγουρα έχει κάποια "+", όπως ότι σου παρέχει την δυνατότητα να επεξεργαστείς κάποια αρχεία σου, από όποιο σημείο του πλανήτη και αν βρίσκεσαι και σε αρκετά σύντομο διάστημα (θεωρούμε δεδομένο ότι υπάρχουν σημεία wi-fi σχεδόν σε όλους τους χώρους που κινήσε, και οι ταχύτητες είναι ικανοποιητικές). Υπάρχουν και κάποια άλλα σημεία όμως που με προβληματίζουν, όπως για παράδειγμα το θέμα της ασφάλειας. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι ασφαλές να αφήνεις αρχεία σου σε servers κάποιας εταιρείας. Καλό θα είναι να είναι κάποιος προσεκτικός για το τι ανεβάζει και τί όχι...
Άβαταρ μέλους
ark@s
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: 21 Οκτ 2008, 17:44
Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας