Αυτό που έχω σκεφτεί είναι να κάνεις login στο snowguide και για 2 λεπτά να μπορείς να περιστρέψεις (με τα βελάκια του πληκτρογίου απο το σπίτι σου την κάμερα του Διστράτου στους 2 άξονες (2 axis).
Όλα αυτά μέσω mk802II και να μεταφερθεί ο σταθμός και η εικόνα της κάμερας στο mk802 η οποία πλέον θα πρέπει να είναι livestreaming.



